úterý 20. března 2012

NamJai

Dostal se mi do ruky voucher na využití Thajské nebo Ajurvédické masáže dle libovolného výběru v délce 90 minut. No tak proč to nevyužít! V Thajsku jsem byla a o jejich masážích se mě doteď zdá, tak proč si neudělat srovnání. Detail - je to v Praze.. Ale co no tak si prostě dáme od školy padla a se StudentAgency tam jsem za hodinu. Beztak jsem měla v Praze ještě další zařizování a jednání takže proč nespojit příjemné s užitečným.

Při telefonické rozhovoru jsem si myslela, že mluvím spíš se záznamníkem než s osobou, ale domluvily jsme se. Salón NamJai se nachází nedaleko Staroměstského náměstí, tak jsem si to spojila i s podíváním na orloj. A jen taková vsuvka - nic jsem si v Praze nekoupila, jsem na sebe pyšná! :D



Při vstupu do salónu na mě dýchla atmosféra jako byla v Thajsku - hudba, vůně a všude jen usměvaví lidé. Krásný pocit, a i to prostředí! Sakra jak bych ještě se jela podívat do Thajska! Na výběr jsem měla z celkem 12 různých masáží. Vybrala jsem si Thajskou aroma olejovou masáž celého těla s čistě přírodním a bio olejem.
Trošku jsem byla zklamaná, že jim došla mnou vybraná kombinace Energy: Slunečnice + Eukalyptus + Lemongrass Zásobárna vitamínu E pro pokožku. Silné detoxikační a čistící účinky, povzbuzující a osvěžující účinky, okysličení organismu a rozjasnění pokožky. Zlepšení koncentrace a který voněl ze všech nejlíp.
Přišel na řadu tedy směs olejů č. 2 - Detox: Slunečnice + Grep - Zásobárna vitamínu E, silné detoxikační a čistící účinky, podpora činnosti lymfatického systému, celková očista těla od odpadních látek a zlepšení jeho prokrvení.





Za chvíli už mě paní zavedla do menší místnosti se dvěma lehátky a řekla ať se vysvléknu do županu a čekám. Přišla paní Thai-masérka - taková drobná paní, která vypadala že i sebemenší pohyb jí musí něco v těle zlomit. No a tak jsem se položila na lehátko a masáž začala. Opravdu fakt nevynechala snad žádný sval na mém těle a dala si fakt záležet, každý ztuhlý sval poctivě nejdříve rozmasírovávala a poté uvolňovala. Dokonce i hlavu, což jsem teda nečekala, takže jsem pak vypadala jak čarodějnice :D Samozřejmě při celé masáži hrála Thai-hudba proto jsem chvílemi měla co dělat abych tam neusnula. Těch 90 minut nějak rychle uteklo a už Thai-masérka říká so, finish. Nééé zpět do reality..
Dostala jsem ještě mátový čaj a už se paní se mnou s úsměvem rozloučila. Tohle bych mohla absolvovat třeba každý den, fakt!

Musím říct, že zážitek to byl, připomenutí něčeho krásného a tělo mi stále voní tím olejem takže se asi dneska nepůjdu koupat :DD

8 komentářů:

Spencie řekl(a)...

ty vado, si to popsala tak skvěle, že i když mě to nikdy nelákalo, tak dneska mě to láká :D

Lucie van Koten řekl(a)...

Prej - vsuvka - nic jsem si nekoupila, jsem na sebe pyšná. To mě pobavilo, sama bych to ale asi nezvládla...:-)

nat řekl(a)...

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!

Unknown řekl(a)...

Andy: jo najdi něco ve slevomatu a určitě zajdi! jinak tu plnou cenu bych za to taky nedala..

Lucie: no jako u mě se to rovná malému zázraku, protože vždycky moje návštěva dopadne tím, že si něco koupím, že to nutně potřebuji a pak to stejně jen leží ve skříni :D teď jsem se rozhodla teda šetřit!

Nat: :))

Vivi řekl(a)...

Taky bych ani náhodou nezvládla nic si nekoupit. Klobouk dolů ;-).
Ale nenakupování sis bohatě vynahradila tou úúúúžasnou masáží. Holka, příště mě musíš vzít s sebou ;-).
Vivi

Ceady řekl(a)...

to vypadá skvěle :-)
Taky se v pátek chystám na thajskou masáž :)

Ceady řekl(a)...

to vypadá skvěle :-)
Taky se v pátek chystám na thajskou masáž :)

Unknown řekl(a)...

Vivi: měla jsem už obrovské pokušení nad jedněmi šaty ale odolala jsem, protože jsem si řekla, že k nim stejně nemám boty :DD

Ceady: tak si to pořádně užij :))