čtvrtek 17. ledna 2013

* 2012 *

A jaký vlastně byl můj rok 2012? Dlouho jsem nad tím přemýšlela, jestli to chci psát, pokračovat v blogování nebo ne, z důvodu kdo můj blog čte a pak to beztak obrací proti mě, ale tak co.. Já už jiná nebudu a nad tím daným člověkem už jen mávám rukou.. Boží mlýny melou..

Leden
Začal hned od počátku pracovně a zápočtovým týdnem plus zkouškovým obdobím. K tomu nám doma v ČR měnili okna, takže sranda neustále přejíždět mezi Libercem a Trutnovem. Byl také novoroční podnikový večírek, kde jsem se neuvěřitelně přejedla kuřecí gorgonzolou. Byla jsem sáňkovat na Černé hoře, druhý ročník. První jízda katastrofa, druhá o milion procent lepší. Ve vinotéce si usmysleli obnovit interiér a já jsem se rozhodla si zrekonstruovat pokoj (zatím jen plány na papíru). Měly jsme s Natálou sportovně-chlastací víkend. Nejdřív na běžky a večer na písničku. Dodnes se tlemím videu co jsme říkaly Wertilovi, když jsme došly domů.


Únor
Začínám realizovat rekonstrukci pokoje. Díky Pepo za veškerou pomoc, máš to u mě! <3 Natála mi odjíždí do UK. Vezu jí na letiště. Loučení, který vlastně nebylo loučení, protože mi to zakázala. Účastním se retro párty spojenou se šipkovým turnajem. Jak jsem dopadla? Opět zase pro změnu poslední a první co si nic nepamatuje. S Lukáškem jedem do Prahy a prožijeme báječný den - navštívíme Aquapalace v Čestlicích a večer Batman live! Další den jedem lyžovat. Jako bonus k tomu dostanu angínu. Dodělávám k tomu pokoj a mám fakt dobrý pocit z dobře vykonané práce.



Březen
V Bukách je pyjamová párty + opět turnaj. Opět poslední, opět Man in Black zasahují. Prodávám víc jak 3/4 oblečení, nemám skoro nic na sebe. Vynahrazuji si to výletem do Polska, kde díky kurzu ještě strašně moc ušetřím. Začínám cvičení s Jillian. Mazec, podle mě makačka. Poprvé po zimě vytahuji kolo na okružní jízdu přes Dolce a opékáme buřty! Zajedu si do Prahy na nejúžasnější Thajskou masáž co jsem kdy byla. Ve vinotéce je ochutnávka Rakouských vín, která mě opravdu nechutnají. Jdu na obecní ples do Mladých Buků. Nevím jak se to sestře povede, ale už po druhé ve stejnou dobu nějaký problém s ní, tak místo přípravy na ples sedím opět na policejní stanici na výslechu. Nestíhám jídlo, nic tak asi je jasné jak můj ples končí.. :DDD Ale byla sranda, že Andy?



Duben
Jezdíme více na kole. Běhám skoro každý den. Objevuji krásy libereckého okolí v podobě přejetých zvířátek na silnici. S Gábi trávíme hodně času na Harcovských terasách. Poprvé tam také strávím víkend spojený s návštěvou Zoo. Jedu do Prahy na setkání se stylistkou Tatianou a poté taky na Víno a destiláty na Holešovickém výstavišti. Dokončuji cvičení s Jillian a jsem na sebe opravdu pyšná! Jdeme na čarodějnice do Buků na bobovou dráhu a poté následuje disko s neznámým koncem. A taky jsou to dva roky co mi odešel nejmilovanější člověk..



Květen
Začíná mým výletem za Peréz do UK. Jsem nadšená tady tím vším kolem. Všechno mi přijde mnohem lepší než u nás v ČR. Na uvítanou mi řekne "no čau kokot". Prožiju tam super týden včetně návštěvy Londona. Ve škole začíná zápočtový týden a až na jeden všechny plním. Odměnou je ochutnávka vinařství Sedlák. Teta ze Švédska dojela na návštěvu s mladším bratrancem. Strašně rád řídí, tak jezdíme po místech, kam jsme jezdili jako malí ale on už si to nepamatuje. Gábi mě bere na divadelní představení Mickey Mouse je mrtvý, ze kterého jsem nadšená. Stěhuji se z kolejí, dojíždět budu jen na zkoušky. Tattoo Convection v Praze, tam nesmím chybět a následná oslava narozenin Jáji a Páji. Stává se ze mě workoholic a většinu času trávím v práci nebo v učení.



Červen
Jahodové hody v Batňovicích byly famózní, ale zase s jahodama to stačilo na dlouho. V Trutnově byl Pivofest, ale už nevím jestli jsem tam byla či ne? :DDD ach ta paměť. Opět turnaj v šipkách, tentokrát ale řídím. HaHa. Jedeme na ochutnávku vín do Dvora Králové, nepiju, hraji si na řidiče. Cestou zpět největší krupobití s blesky co jsem kdy zažila. Seznámení s již známým panem Sommelierem :D. Jedeme VLAKEM na akci do Jilemnice, kde nás to stejně moc nebaví tak rychle sháníme odvoz do Trutnova. Akce do 8 rána v nonstopu. Ochutnávka růžových vín u nás. Konec zkouškového. Chybí mi jeden zápočet a následná zkouška. Njn, ona říkala, že to všichni neudělají i kdyby to měli sebevíce dobře.. Na hádání nemám ideu..



Červenec
Natála doletěla do ČR! Jedem na RFP, kde zažijeme největší mordor. Ale náš stan vydrží všechno! S Andy obsluhujeme ve stánku na Obscene extreme. Zase taková non stop workoholic-alkoholic párty. Necháváme se s Lukáškem fotit. Fotograf si myslí, že opravdu jsme sourozenci. Nikdo mu to ani nevyvrací, jen se bavím.  Jedu do Polska se podívat do parku miniatur. Mám goodbye párty na které dostanu dort NEMA a jsem nejvíc dojatá na světě! Jedeme sjíždět Vltavu s Gayturnusem. Super mejdan, který už začal ve vlaku. V Praze ani nestíháme přestup. Nemám snad jednu jedinou fotku co u ní není alkohol. Kde se stala chyba? :D Bylo to fakt super, první moje zkušenost byla asi taká, že jsem to chtěla ihned zabalit a odjet protože to nebyla klidná plavba po řece, to byl kolotoč hadr :D No ale pak už jsme se s Míšou sehrály a jelo se nám krásně. Kvůli fakt debilnímu počasí se mi zpáteční cesta (se zastávkou v Brně) protáhla o nocování na Jihlavském vlakovém nádraží. Debilních 10 minut, co mi ujel spoj! Shit! Ale v Brně to byly krásné 3 dny :))
A pak už jen mě čekalo balení.



Srpen 
Odlet směr UK v 6:00 ráno. Vražedné vstávání. Kolona na dálnici. Překvapivě rychlý let a doprava do Andoveru, kde na mě už čekala Peréz. Týdení otravování u ní. Nalézání rodiny do konce srpna. Ale o ní už jsem psala v předchozích článcích. Poznávám Janu, která je shodou okolností taky z Trutnova, ale nikdy předtím jsme se tam neviděly a jaký paradox když máme tolik společných známých. Koupala jsem se asi po milionu let v moři.



Září
Nemůžu se účastnit We run Prague - náhrada We run Grateley. Kluci mi našli tričko s mým krásným nápisem (Fu*k rain, we are not made of sugar) a od tý doby nic jiného neslyším, než jak můžu být tak sprostá. Běh dopadl báječně, následná afterparty byla zasloužená. Stěhování k nové rodině plus týden spolubývání bývalé aupair v jednom pokoji. Poprvé v životě řídím v levo, ale připadám si jako kdybych tak jezdila pořád. Oslava narozenin v klubu a následně i domácí párty. Začínám zde i studovat angličtinu, otvírám si bankovní účet (není to už tak jednoduchý jako bývalo). Začínáme si s klukama na sebe zvykat. Začínají chápat, že na mě jejich citové výlevy neplatí :D



Říjen
Jedeme na výlet do Bath, kde si spíš připadám jako někde v Itálii než v UK. Navštívím First Aid Course, kde se za 25liber dozvím, že kdyby  cokoliv se stalo mám volat 999. Jedu se podívat taky domů. Přijdu si tam jako na návštěvě, bohužel. Ani spát mi moc nejde, jak rychle si člověk zvykne na jiné podmínky.. Jdeme s Andy na Halloween party do Deprese. Opět většina bez masky, tak kde to jsme? Jedu navštívit Gábi do Liberce a připraví mi nejlepší obžerství co mohla. Ochutnávka ve vinotéce jednoho pána sommeliéra. Nepříjemnosti v rodině a návrat zpět do UK. Uf.



Listopad
Poprvé vidím nejmenší Lottie. Such a lovely baby. Celý táta akorát je zrzavá jako nejstarší Ella. Jdeme do kina na nejnovětší James Bond (můj druhý v životě co vidím). Beztak mě to nějak nebere. A taky jdeme do kina na poslední part Rozbřesku. Filmaři mi udělali takový šok, že na celý kino zakřičím "ty pi*o" :DDD ale jsem tak unešená, že na to koukám stále a stále dokola, protože jako správnej pirát jsem si to i musela hned stáhnout. Pečeme s Natálou cukroví pro host family. České cukroví za anglických podmínek, neb ta jejich mouka je prostě jiná, divná. Dovymýšlím a dokupuji poslední dárky. Máme homepárty po který se 3 dny nemůžu ani na jídlo podívat :D.



Prosinec
Přijíždí kamion s českými víny a utopenci. Chacha. Doděláváme cukroví. Kupuji si nechutně drahý boty, ale vůbec toho nelituji, protože to jsou fakt první boty, ve kterých mi nemrznou nohy a hlavně ani neprotečou nic. Ty si vezmu i do rakve. Máme opět domácí párty. Whiskey v akci s Captain Morgan, každá po dvou lahvích není nejlepší nápad. Udělám si výron a ani nevím jak. K doktorovi nejdu, protože beztak by mi dal jen brufen a čus. Natéká to, modrá to. Skoro nechodím, ale pořád doufám, že se to samo zlepší. Omyl. HM pořádá obrovskou X-mas Párty na kterou pozvala asi 120 lidí. Moji přátelé jsou taky samozřejmě vítáni. Máme blikací světýlka v kuchyni pod skříňkama a disco kouli v předsíni, heč. S Natálou tancujeme a zpíváme jak praštěné na "žijeme jen raz" a angličani jen nechápavě postávají opodál :D. Letím domů. Krásné přivítání z rodinné strany tak, že vánoce trávím u náhradní vinotékové rodiny. Díky za ní! Jedeme na otočku s Peréz do Brna, kde strávíme čas jen v tattoo studiu a zase směr Krkonoše. Mám nové dvě tattoo do sbírky a už bych šla zase na další. Nechám si dělat xy vyšetření a doufám, že to dopadne dobře. Další fail. Nevadí. Dostávám strašně moc dárků a ani nevím, jestli si to vůbec zasloužím <33 Navštívím tetu a jeji děti, který mi automaticky začali říkat taky teto :D Jedu na poslední dny do Špindlerova Mlýna na hory. 3denní mejdan! Zkouším i lyže. Neměla jsem to dělat. Modřina na výronu z druhé strany. Nedá se tomu už ani říkat chůze :D Vracím se zpět do UK. Jako dárek na uvítanou tatínek křičí, že si děti na silvestra vezme (i když předtím křičel přesně opačně) tudíž trávím poslední den v roce ve svém pokoji, nejdřív s vínem, pak prášky na spaní.



A to je asi tak vše.
Co od nového roku očekávám? Neočekávám nic, protože vždycky co se má stát se stane a podle toho se i řídím. Brát věci tak jak byly, jsou a budou. :)
Mám určité záměry, přání které bych chtěla v tomto roce stihnout a dokázat. Takže mi držte palce, díík.



4 komentáře:

Spencie řekl(a)...

sakra, kam zmizel ten komentář? :D

Anonymní řekl(a)...

[url=http://www.iystwowgold.com#wowgold]wow gold[/url], I want Those games gold, WHEN People I With them, Many Really like All of them.
has been debating on whether they should call become [url=http://www.d3boy.com/#d3gold]d3 gold[/url] on the other hand usually do not regret it at all. absolutely love the actual the reason is fashion and then nice great found in particular climate!
such games gold are amazing!! i really like these products and they also generally look great with everything. the only thing is actually do not produce them over the following few raining/snowing/icing/slushy.
I walk approx. I really like these [url=http://www.hahawowgold.com]buy wow gold[/url], convenience. These games gold are functional while looking elegant !
When i was given all these games gold for the purpose of The holiday season as a result of this little. They may be particularly good, in keeping with accommodate, foot usually do not in excess of warm within, very elegant just for simple as well as dress up! Provides you with these people to someone. Simply put i enjoy quarry. I'd prefer a second binocular during an additional shade!
I like the structure!all the are so incredibly trend. That i create [url=http://www.d3kiss.com/]diablo 3 gold[/url] day to day!
Fantastic games gold we exactly wish I could choose the several other dyes just as well. Really love.

Anonymní řekl(a)...

[url=http://www.iystwowgold.com]wow gold[/url], games gold are like luxury for me I do adore them.
I want individual modern games gold. They usually are nice extraordinarily eye-catching.
I found [url=http://www.iystwowgold.com#wowgold]wow gold[/url] remarkably nice and very style. I didn't bring in socks along with games gold. Even so, since I contain foot concerns, a little more help and support may perhaps be a necessity so as to draw [url=http://www.gw2golds.de#gw2gold]gw2 gold[/url] all day long upon challenging areas.
A baby takes advantage of this once in a while, to college and once it absolutely was specific. The girl pointed out some people preserve your girlfriend ft pretty design and also great. She announced that typically the soul is actually decreasing extremely swift and then we integrated a put in for you to games gold for the purpose of comfortableness.
games gold perfect vraiment adorable produit tres bon vendeur a recommender dans complet centre

Unknown řekl(a)...

Skvělé shrnutí roku :)
http://the-original-world.blogspot.cz/