pátek 9. prosince 2011

The smurfs

Nové nehty!
Jen fakt čekám, kdy mě s těma nápady pošle nehtařka do kytek.. Neumím si přestavit, že bych je měla jednoduchý, jednobarevný, to se pak cítím divně. Tentokrát to je s motivem Šmoulů. Má můj velký obdiv jak se s tím poprala..

5 komentářů:

nat řekl(a)...

BYCH CHCÍPLA XD

Spencie řekl(a)...

Jsou krásný!! :D Ale já nevim jestli bych to dokázala mít na nehtech :D

Markéta řekl(a)...

to kreslila? já myslela že to byly nálepky,... skvělá práce

Unknown řekl(a)...

Nat: s jednobarevnýma to by byla smrt :D
Spencie: joo občas i zapomenu co na nich mám :DD
Markét: ne ne žádný nálepky, celý ruční práce, ona je fakt šikovná :)

Lucy Kriz řekl(a)...

dobrý nehty :D

podívejte se ke mě na rozhovor s luckou z acupofstyle...
http://lucykriz.blogspot.com/

myslím, že se pobavíte!!! super odpovědi :D