středa 28. prosince 2011

X-mas Eve.



Všeobecně mi tenhle svátek nic neříká. Jako každý rok se něco musí stát, že prostě štědrý den stojí úplně za dvě věci.. No a ani letos tomu nebylo jinak. Do poslední chvíle jsem ani nevěděla jak to bude na štědrý večer, ani kde ho budu trávit. Zase šlo o naše úžasný vztahy v rodině a vždycky je jen jeden den kdy by se to mělo vyřešit - na štědrý večer.

No ale nakonec to dopadlo všechno tak nějak v klidu. V klidu jsme s mamkou a Wertilem povečeřely. Už při hlavním chodu jsem na začátku teda myslela, že prasknu. I Wertil dostal konzervu k večeři a jak není zvykej na konzervu, jen na granule tak to bylo všude :DDDDDD No a taky nám vypnuli proud. Takže zbytek večeře při svíčkách. Rozbalování dárků taky po tmě. No a pak cesta bez pouličního osvětlení po kostkách, na podpadkách, taky super. Pak přijela Natt, která mi dělala osobního šoféra (jenom pro přejezd do Buků žejo :DDD) a jelo se do klubu na večírek. Naivní představa, že jsem si myslela, že tam o půl 9 budem první :DDD seděli tam už i větší závisláci. No a pak už se jen pilo, povídalo, tancovalo, atd atd až si z toho moc nepamatuji. Jedno ale vím, s alkoholem už jsem se vypořádala! Fakt.





4 komentáře:

Spencie řekl(a)...

Já jsem si myslela, že o půl 10 tam budem taky první a neměli jsme si pomalu kam sednout XDDDDDDDD .. Je, Wertil se měl! :)) taky jsme Milušce dali Štědrovečerní večeři <3

Markéta řekl(a)...

hlavně že to dopadlo vše dobře :-)

nat řekl(a)...

ty seš hroznej kokoblogger, protože málo píšeš, jak Spencie! :(

NEJLEPŠÍ JSOU PONOŽKY XD

Unknown řekl(a)...

Andy: to už byli i tací co tam seděli od 8 :DDD

Markét: taky jsem byla ráda :)

Natt: mě to vůbec nedošlo že tak budou svítit žejo :DD