pondělí 2. ledna 2012

Silvestr

Moje vypořádání s alkoholem i nadále pokračuje, ale o tom až dýl...

S mum jsme byly v Deichmannu a tam měli dosti ke zlosti ostatních velký slevy + akce při koupi 2 zlevněných bot, druhé ještě o polovinu levnější a při koupi 3 ks zaplatíš jen dva. No toho se nedalo nevyužít. Sice teda už to tam vypadalo jak po vybombardování a většinu bot co se mi líbily tak neměli mojí velikost (grrr ty co jsem fakt chtěla tak si koupila mum a mě jsou tak na 2 tlustý ponožky!), ale nakonec jsem přece jen něco našla.
Nejsou teda typicky na zimu, ale ona stejně žádná pořádná ani není a ani nebude! Takže mám jedny takový no válenkového typu s kožíškem vevnitř, jedny na takovéto jaro už bez kaluží a jedny lodičky na klínku. To celé za krásných 700,- < 333



Ano miluju boty a mám jich strašně mooooc, že je snad za celý život nemůžu ani unosit.. ale když jsou za tak krásný ceny, lze odolat???


Pak si jedu jen pro pár věcí do kauflandu a z ničeho nic když šlápnu na brzdu tak jí prošlápnu a začne mi svítit zlá červená kontrolka. Už předtím to auto muselo brzdit dřív než se chtělo, tak teď to začalo platit dvojnásob.. Po dolití brzdový kapaliny to za 15 minut začalo zase svítit a dle toho, kdo tomu rozumí je to na nějakou větší opravu, takže super.


Jinak po tý vánoční akci jsem se cítila, že bych mohla tak nějak normálně fungovat až tak ve středu, takže sem si řekla STOP takhle by to dál nešlo. Prostě nebudu pít a nálada na nějaký silvestr teda taky moc nebyla takže plán zněl jasně - zaspat to.

Nakonec jsem byla ukecána jít vypomoct do vinotéky, ale s tím teda že fakt pít nebudu. Pojistila jsem si to radši tím, že jsem se domluvila s Natt, že jí budu dělat osobního řidiče. Ták jsem pro ni před půlnocí jela, aby taky viděla ohňostroj (ze kterýho teda nebyla nadšena po pravdě :DD) a přiťukly si dětským šampusem <3. Si teda takhle stojíme na náměstí, čučím na ohňostroj a najednou do mě něco ťukne, kouknu se a ono to projíždělo TAXI!!! Málem infarkt sem měla! Nechápu jak někdo mohl mít tak kokotskej nápad projet náměstím 3 minuty před půlnocí!

Noo potom jsme se vydaly do Buků popřát ostatním autem bez brzd. Zahrála jsem si s Andy šipky, odvezla je do Deprese, vrátila se do vinotéky, odvezla pár opilých lidí opět autem bez brzd a šla spát..



Žádné předsevzetí do nového roku nemám, jen jsem si udělala seznam věcí, které bych za ten rok chtěla stihnout, dokázat nebo se jim alespoň přiblížit či si je splnit :)


! ! ! AŤ JE ROK 2012 LEPŠÍ NEŽ TEN MINULÝ ! ! !

2 komentáře:

Spencie řekl(a)...

Musíš udělat shrnutí rok 2012! :D .. prosim prosim.
Tyo ty šipky, vím že do mě furt drkaly ty holky, grrr.
Dneska nebudu ani nadávat na tvé boty! Už je mám taky, haha :D :D
Preju ti do nového roku hodně štěstí, zdraví, lásky :))

nat řekl(a)...

Lůco, napiš spíš shrnutí 2011. XDDDDDD To bys mohla no. Boty prostřední dobrý!

Sereš mě žes nepila jedinej den v roce kdy je dovolený pít!!!!