čtvrtek 12. ledna 2012

Summary of 2011

Shrnutí roku 2011..

Leden

Byl silvestr. Nejhorší den v roce, všechno se na mě tak nějak sesypalo a byla jsem ráda, že už byla půlnoc a mohla jít spát. Velkým překvapením bylo, že Pepe se mnou dokonce ochotně šel na nový rok na běžky!! Proběhlo zkouškové období - všechny (některé i na několikátý pokus) splněné. Mum měla narozeniny a strašně sem se opila skoro z ničeho! Začala jsem s brigádou pro město Trutnov, která spočívala v dotazování se 200 lidí na otázky týkající se činností městského úřadu. Nechala jsem se po druhé tetovat - 2 holubičky na levé lopatce, pro tento rok jim chystám dodělávku, snad. Začala jsem jezdit s klukama do bazénu pravidelně každý víkend a zase mě začalo bavit plavat.



Únor

Byla jsem na sestry maturitním plese, který byl akorát o lhaní a přetvářce (díky našim super vztahům v rodině) a na kterém jsme se s mum opily. Goofy slavil narozeniny, při které byl i turnaj v šipkách a já jsem byla krásně poslední a taky první opilá. George zorganizoval bobování na Černé hoře. Odnesly to moje boty, které jsem si prodřela od brždění na ledu a záda jak přes mě Pinky přepadl. Byla jsem s mum na Snow Jamu ve Špindlerově Mlýně. Mimo jiné začal letní semestr a začala jsem přemýšlet co vůbec budu psát za bakalářskou práci. Autobusák se mnou neuvěřitelně vypekl, když do Jičína přijel o půl hodiny dřív a hned jel dál a já musela čekat 1,5 na další spoj v mrazu! Byly jsme s holkama v kině na Burlesque, objednaly jsme si zásilku z Elfu a dodnes nemám stíny Black. Začaly jsme s Natt aktivně sportovat - zatím jen v posilovně, na spinningu a chodit do solárka.



Březen

Byl další turnaj v šipkách, jen už nevím na kolikátým místě jsem se umístila, ale poslední to nebylo. Začínám si hledat vedoucí bakalářské práce. Jeden víkend jsem totálně propila tak, že jsem pak 14 dní nemohla dobře mluvit. V práci jsme měli ochutnávku vinařství Valtice. V Trutnově v Nároďáku byl koncert Horkýže slíže s předskokanem Cocote Minute. Volala jsem Natt přímý přenos, jenže nebylo rozumět. Stále jsme chodily pravidelně do posilky a na spinning a začalo mě to víc a víc bavit. Ve škole proběhlá přednáška pana Sobotky na téma Občan ČR a Evropská unie, která spíš byla propagandou Evropské unie. V Mladých Bukách byl obecní ples, ze kterýho si už moc nepamatuju asi 2 hodiny po začátku (odpoledne strávené na policii na výslechu + nestíhačka se najíst, nic). Natt vyhrála sázku, kdo dýl vydrží na plese. No na plese, konec byl v Nároďáku. Poslala jsem přihlášky na magisterské studium pro každý případ. A 31. 3. jsme vyjely s Natt poprvé v tomto roce na kolo a zrovna takovou mega trať, že jsme si jen nadávaly co to jsme za kokoty!



Duben

Už je to rok co mě opustila osoba nejbližší - babička. Návštěva Interbeauty Prague a Tatto Snow Jam Strakonice v jednom víkendu. Ukázala jsem Natt co je to být Pringless girl. Stále jezdím na kole, přidáváme s Natt i běh. Začátky jsou šílený, ale postupně je to lepší a lepší a hlavně nás to baví a okolí se diví, že se nám tak ráno chce. Píšu bakalářku, týden před odevzdáním nám změní osnovy, dle kterých má být práce vypracována, takže předělávám. Strávím nad tím celou noc. Běhám i v Liberci plus zkouším aktivity jako je jumping a zumbajumping (největší kravina co jde). Začíná to ale mít i svá plus - cítím se líp. S Majš trávíme výborné odpoledne v Libereckém parku s melounem a lambruscem, později i s pívem. Poprvé v životě ochutnávám sushi a už nechci nikdy nic jinýho. I první pokusy o domácí tvorbu dopadají na výbornou. V klubu se odehrává velikonoční turnaj, který nehraju a místo toho se opíjíme s Natt na hřišti, ráno jedem autobusem z Tu, a litujem pána autobusáka. Večírek od školy se vyvede, že ani nevím jak se dostávám do postele. V Bukách se pálí čarodějnice a co dodat - zase mejdan s neznámým koncem :DD





Květen

Místo Bike hall contest trávím dny ve škole nad písemkama. Dodělávám i poslední zkoušky a mám zhruba měsíc na to se připravit na státnice. Hahaha. Na HBO běží zajímavý dokument Potraviny a.s (doporučuji). Ve vinotéce je ochutnávka vinařství Tetur. Stále více s Natt běháme a děláme hostesky, brigádničíme. Začaly být viděti výsledky zdravějšího stylu života hlavně pohybu!. Brigádničím na Senstation White v Praze. Což mi připomíná, že mi doteď ještě nezaplatili, kokoti. Rozchod s Pepou, odstěhování a snaha si všechno urovnat a rozhodnout jak dál. Vycházíme spolu ale dobře, žádný naschvály nic, za což jsem neuvěřitelně vděčná. Hraje se mistrovství v ledním hokeji a moje nehty zdobí vlajka ČR.




Červen

Místo učení více sportu. Výlet s mum do Polska na kole nedopadl nejlíp - píchla jsem obě dvě pneu a musela jsem asi 12 km kolo tlačit! Nejhorší bouřka co kdy mohla být a já s Natt v ní. Kdyby aspoň tím růžovým trikem nepřivolávala blesky! Rychlé pročítání skript ke státnicím, ale za 3 dny se toho moc stihnout nedá. Pivofest v Trutnově na náměstí - nepiju, dělám taxikáře. Absolvuji státnice v Brně. Je to hlavně o nervech a o výčitkách, že jsem se měla fakt učit, ale světe div se je ze mě paní BAKALÁŘKA!!. S Natt pracujeme na kampani. Účastním se přijímaček v Jindřichově Hradci, poprvé v životě navštěvuji zámek Hluboká. Slavnostně mi předávají diplom v Liberci na radnici a dostanu růže.




Červenec

Nechávám se ukecat pro noční výstup na Sněžku s čekáním na východ slunce. Nakonec dojdeme jen na Luční, protože samozřejmě chytneme mega bouřku. Občas ti metrologové fakt mají pravdu. S Natt propagujeme nově otevřenou prodejnu v Máji. Cukrieky nezabudnem! Jdu na premiéru poslední části Harryho. Smutný, nebude další. Začínám se poohlížet po nabídkách práce, ale je to bez většího významu - všude chtějí praxi. Absolvuji vůbec první pracovní pohovor, při kterém je vidět, že sami páni majitelé ani nevědí jak si tu funkci úplně představují. Tak kde to sme? Dělám hostesku po Dvoře dva dny v kuse a nachodím asi milion km v balerínách! Poprvé v životě se nechám fotit jak jsem to chtěla už dávno.




Srpen

Nejteplejší den v roce a dva blázni (s Natt) si takhle brzo po ránu vyjdou na Sněžku. Zatímco Natt vypisuje pohledy, usínám. Brigádničím na koupališti když je pěkně, což naštěstí nebylo moc často. Od tý doby nemůžu smažený věci ani cejtit. Hnus. Open Air music festival měl být pracovní, ale místo toho bych to spíš nazvala jako 5denní mejdan v kuse. Jedeme i noční a s Míšou dokonce ukecáváme festivalováky tak, že nám to vždycky ráno uklidí kolem. Chci se účastnit přijímaček v Praze, jenže kokot si zapomenu doma diplom, takže sbohem přijímačky, sbohem možná školo v Praze. Vyzvedávám set pro Nike run Prague. S Natt absolvujem takovýto vyšetření, jak si na tom zdravotně - Propagace Herbalife. Kokot jdu k doktorovi kvůli maličkosti, který mě pak posílá k dalšímu a ten zase k jinýmu a vypadá to, že ani pořádně nevědí co se mnou <3




Září

Účastním se s mum Nike Run Prague. Neuvěřitelná atmosféra, jen s tou zdravotní pomocí to nevychytali. V tomhle roce musím zase a zlepšit si čas! Následuje šňůra různorodých vyšetření, některý teda fakt nejpříjemnější nebyly. Ale hurá, přišli na to co mi je. Zákaz jíst asi milion věcí + pravidelný kontroly. Přijímají mě na magisterský studijní program do Liberce na technickou univerzitu!! Hraju si na rodiče a účastním se rodičovské schůzky na začátku roku. Máme s Natt a Georgem oslavu narozenin na kterou přijedu jako první a bez klíčů čekám. Zachránkyně Natt přijede čekat se mnou a zavdáme si víno. PO 3 hodinách už si toho moc nepamatuji, ale bylo to super! V Trutnově se snaží udělat novou tradici poutě, ale je to spíš parodie. V Bukách se hraje fotbal, s Natt si na to dáme víno, jedem na Rudolfovy slavnosti, kde tancujem pod pódiem, pijem pivo z petky a skončíme v Tu pod Májem ne jinak než na šlupky :D. Vyzkouším v Bukách bobovou dráhu. Snažím se Lukáše naučit jak je lepší si vyjet na projížďku na kole než autem. Jedem jen tak do Hradce najíst se do Mekáče. Lukášek slaví narozeniny, je mu 10 a už to není to miminko, ale sahá mi po bradu! Balím se a ubytovávám na koleji, aneb poslední týden začala škola. Bez pátků v ní samozřejmě.




Říjen

Začínám týdny trávit v Liberci s ranním během a následném blokování koupelny, což se očividně spolubydlícím moc nelíbí. Obhlížím slevy v obchodech. Máme sraz z Vošky v Jablonci. Jezdíme na různý výlety a do kina. Btw. ta nová Saxána je fakt kktina. V depresi je Halloween párty - jdu za Pikatchu, ale celkově to bylo nic moc. Spousta lidí bez masek a asi 5 lidí se stejnou škraboškou ze vřískotu, tak kde to sme?




Listopad

Koupím si voucher ke kadeřnici, ta mi zkrátí vlasy o 20cm! Dejte jim nůžky do ruky a budou jen stříhat. Konečně se dokopu dojít si na oční a nechat si přeměřit oči. "Jo slečno Prokopová, budem muset dát brýle i na dálku". Peču svatomartinské koláče - dvakrát!. Dělám hostesku pro Fortunu a neuvěřitelně za tu dobu promrznu. Do kin jde Rozbřesk 1. část a samozřejmě tam musím být. Chudák paní pokladní dostane ode mě a Natt za to, že nám dá ještě lepší místa, vynadáno. Opět si hraju na rodiče při rodičáku, teda ono to je spíš o vymáhání peněz než o známkách. Je poslední ochutnávka vín v práci - Španělska. Vyrážíme s Natt do víru velkoměsta Trutnova v takovém pěkném stavu a asi v 5 ráno si vaříme česnečku aby nám nebylo blbě. A ono to fakt funguje :DD.




Prosinec

Jedem do kina na Kocoura v botách a na 3D už nikdy! Začne mi vypadávat sklíčko z brýlí takže buď budu slepá nebo se to naučím s čočkama. Jedem obhlídnout nákupy do Polska a asi se zase vrátí doba, kdy to v Polsku vyšlo líp jak u nás a zase budem cestovat do Lubawky, Kamenky apod. Dělám si krásný víkend v Liberci. Jsem pořád v práci, ale lidí moc nechodí. Jako kdyby zapomněli pít :D Štědrý den nakonec trávím doma s mum a Wertilkem a poté s vinárenskými. Dostala jsem přesně to co jsem chtěla, respektivě co jsme zaplatily s mum - plastová okna. Poté následuje večírek v Klubu, kam mě odveze Natt a který teda taky nedopadne na paměť nejlíp. Jsem rozhodnutá už pro tento rok nepít! Zemřel náš bývalý prezident. S holkama si uděláme dámskou jízdu do Jánek do kina na Muži v naději (doporučuji). Dělám různě věci do školy a chodím do práce. Na silvestra fakt nepiju a dělám taxikáře. Prošlápnu si brzdy takže je to i o nehodu, ale myslíme pozitivně. I tak stihnu nejdřív být doma, vypomoct v práci, ohňostroj na náměstí, být s Natt a popřát i lidem v Klubu.





Noo tak to byl rok 2011.. Co mi dal? Spoustu zkušeností a poznatků, hlavně člověka kterému patří mé veliké díky za všechno, Natt <3 A Taky i zjištění, že i když se sebou člověk začne něco se sebou dělat, tak nemá přestat, jojo-efekt je kokot!

7 komentářů:

nat řekl(a)...

Na cukrieky jsem zabudla úplně! ale úplně!:)

ty vole byly sme furt spolu, bylo to nejlepší, vlastně mi tě rok 2011 taky dal no, tak aspoň tak :)

ZAVDALA<333 = slovo, se kterým jednou začneš a NIKDY nepřestaneš XDDDDD :)

Sněžka byla nelepší ale. Měly bychom někam jít!!

Miguelita řekl(a)...

Skvělej příspěvek _!! Moc se mi líbil ! Ani bych neřekla, že už je to tak dlouho doba s babi!(
Měla by jsi mě tu navštívit ! )

Spencie řekl(a)...

Pááni. U některýcj pasážích jsem se i pobavila! .)) .. a myslím, že kdyby si dala tučně slova : víno, 'nevim jak ten večer dopadl' , tak budeš mít tučnej celej článek XDDDDD
Na tý fotce s brýlemi, ti to neskutečně sluší!

Unknown řekl(a)...

Nat: jak si jen mohla!!

Miguelita: no a kdy taky ty něco napíšeš? seš taková tajnůstkářka v tý Englii tak bys mohla :))
čas hrozně letí no :((

Spencie: kdybych pasáže o tom vynechala tak nemám o čem psát :DDD a díky!

Markéta řekl(a)...

Nové tetování a ani neukážeš jo?... a hezký brýle máš

Unknown řekl(a)...

Makrét: a tys ho ještě neviděla??

Unknown řekl(a)...

V květnu pekný nehtiky :)))