neděle 29. ledna 2012

cross-country skiing versus alcohol

BOmba víkend!
Nemusela jsem do práce, zvládla jsem běžky v obou dnech i jít na písničku.

V Mladých Bukách na golfu udělali parádní asi 5 km okruh. Takže v sobotu byla testovací jízda. A spadla jsem jen jednou! V jednu chvíli jsem se moc nesoustředila a prááásk. Jen kdyby to zvedání nebylo tak namáhavé :DD

Doma jsem měla chuť na něco sladkého a vznikly Šmoulí muffinky. Jenže Ikea košíčky jsou nějak velký takže néé moc fail. Navečer přijela Natt a zavdaly jsme si doma lambrusca s tím že pak půjdem na písničku. Konečně jsem viděla videa z oslavy narozenin a v životě jsem se snad tak nenasmála, nevím proč jsem se toho tak bála se na to kouknout. Vyrážíme na tour po Trutnově. V Irský potkáme staré známé nezávisle na sobě "hele ubožáček" :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Pokračujeme pod hrad a já konečně můžu říct jak to tam vypadá. Doteď jsem si to nějak nemohla nikdy vybavit no :D Následuje cesta pod Máj, mrzne jak sviňa a asi 20x se málem rozsekám. Pizzerku stíháme jen tak tak před zavíračkou a dokonce ještě v tu hodinu bagetu měli!

V neděli následuje další běžkování tentokrát s Natt. Je nádherný počasí, sluníčko svítí, není ani moc zima, trať stále parádní tak co více si přát. Noo jooo jen škoda že to někoho nechytlo :DDD Další plánovaná výzva - konečně se naučit na snowboardu!

Takže víkend v oblíbeném stylu mrtě sportu plus alkohol :)))







4 komentáře:

nat řekl(a)...

škoda nó, že to někoho neychtlo :DDD

Unknown řekl(a)...

bez písniček se není čemu divit :DDD

Spencie řekl(a)...

Závist, snad příští týden taky půjdu poprvé běžkovat XD ..
Ty sis nikdy nepamatovala jak to vypadá Pod Hradem? XDDD

Unknown řekl(a)...

právě že jsem tam byla asi dvakrát a nikdy no :DDDD