středa 15. února 2012

WTF..

Konečně mám všechny zkoušky za sebou. I když nechápu, napsala jsem tam úplně to samé co minule a dostala jsem za jedna.. to je první wtf... Jedem autem asi v -20 a po půl hodině to začne cukat. Na první benzinku je to asi 15 km, se tam plazivým tempem dostaneme a dle rady do naftového auta nalejem pár litru benzínu a wtf ono to za okamžik jede bez problémů. Člověk by řekl fain za půl hodiny to bude ok, ale za půl minuty? Zbyl mi akorát tak jeden týden volna do začátku letního semestru. Naivně jsem si myslela že si udělám ten pokoj a všechno stihnu. To by počasí nesmělo být proti mě a venku šíleně mrzLO. Sousedi by mě asi ukamenovali, kdybych jim teď najednou vypnula topení. Takže teď už jen čekám až budu moct vyměnit radiátor, doladit pár detailů a můžu říct, že mám hotovo. O tom ale až to bude všechno hotové!

Z Natálky se mi stala angličanka a odjela za prací. Je to takový divný teď když je tak daleko. Díky za to že aspoň existuje skype a web kamera. V sobotu jsem jí vezla na letiště a bez rozloučení uletěla.. No. Koupila jsem si úplně první hrnek Starsbuck a hned jsem se do něho zamilovala, že musím mít další a další <3 A až jednou budu bydlet sama a tak tak žádný jiný než Starbuckový u mě doma nehledejte. Potom jsem navštívila IKEU pro "pár" věcí do nového pokoje, které mě vyšly na pěkných pár peněz, ale zase mám všechno co jsem chtěla a něco dokonce i s pěknou slevou! Jen ták jsem se těšila na kuličky s kaší a ona neteče voda..

Večer se konala v Mladých Bukách u příležitosti narozenin Pinkyho a Goofyho Retro párty. Nechyběl zase ani turnaj v šipkách, nehrála jsem (by mě zajímalo jak se to chci naučit, když ani netrénuji, nic). Dlouho jsem teda ani nevěděla, co si vezmu na sebe. Když už jsem si teda něco půjčila od Andy tak v tom to prostě nešlo, tak jsem navštívila mum skříň a půjčila si to co ona normálně nosila ještě tak před 2 roky v létě :D a u čeho se pořád rozepínají knoflíky. Na to že jsem teda byla taková přešlá z letiště se mi tam moc nechtělo, ale párty se fakt povedla, spousta lidí i překvapila kostýmem, jen Andy musí příště i pít a ne jen řídit!



Další den byl naplánovaný měsíční nákup v Polsku. Vlezla jsem tam do sportovek a už to bylo! Láska na první pohled! Helma! Přesně taková, jakou už jsem dlouho hledala a teď už můžu se učit na snowboardu :D Takovou jsem z ní měla radost, že jsem v ní chtěla i spát<3



Začal letní semestr, jako vždycky ze začátku je to těžký tak doufám, že se to zase zlepší, jinak fakt nevím. Od začátku už zase najíždějí na ty svoje triky... No uvidíme.. A v pátek konečně BATMAN live! plus víkendová akce s juniorem. Nějaké nápady, jak zabavit 10-ti letého kromě počítače, PSP, televize a Playstationu?

6 komentářů:

nat řekl(a)...

angličanka :D
jj

WII. XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Unknown řekl(a)...

Nat: to naštěstí nemáme :DDDD

nat řekl(a)...

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Spiced Chocolate řekl(a)...

Krásná helma, moc se mi líbí :)

http://spicedchocolate.blogspot.com

Spencie řekl(a)...

Ta helma je fakt dobrá ! Kurňa.
A Andy příště pít asi bude, ale i tak tam byla prdel, hlavně teda Monča no XDDDDDDDDDDDDDDD

Unknown řekl(a)...

Spiced Chocolate: díky :)

Andy: no jo Šípková zase vyhrála :DDDD