úterý 10. ledna 2012

Heat!

Byl zápočtový týden. Ze všech zápočtů co jsem mohla dostat jsem minulé pondělí všechny splnila po častým ukecávání yohoo takže už mě čekají "jen" zkoušky.

Myslela jsem si, že diář na rok 2012 se sovičkama bude přesně to ono s čím vydržím celý rok, ale už po prvních zápiscích do něj jsem si řekla, že prostě ne. Nesedí mi jak formátem tak vzhledem tak prostě ničím. Ale neodhodím ho jen tak, na něco se vždycky bude hodit. Takže jako už 2 roky po sobě jsem šla shánět časopis ELLE (jinak vůbec nekupuji), kde je přílohou diář, který mi naprosto vyhovuje. Doufala jsem i, že ho ještě mají. Letos teda to moc nedomysleli s kroužkovou vazbou, ale snad to chvíli vydrží. Tužku vím že už za týden mít nebudu, ale gumička mi na tom minulým vydržela celý rok. Hlavně má dost místa i na dodatečný poznámky takže jsem spokojená teď už určitě zase na celý rok.



No a když jsem si takhle vydala po Libereckých trafikách hledat, kde ještě číslo ELLE s diářem seženu tak jsem samozřejmě nemohla jen tak odejít a navštívila jsem teda alespoň 2 krámy. Slevy no.. Byla jsem v Gate.. Slevy až 70% .. To nešlo si nic nekoupit a v Body Basic jako každý rok 60% výprodej. Takže mám další 2 nové náušnice a 2 nový prstýnky, delší svetr, rukavici a masážní olej s vůní po fíku a pekanových oříšků <33



Ve čtvrtek mě čekala zkouška z předmětu, který se vyučuje v angličtině a ze kterého teda toho moc nevím. Odborně o přenosových jevech teda toho moc nevím v češtině natož v angličtině, ha. Pročetla jsem si nějaký skripta, udělala jsem seminárku, vypracovala otázky, co nám zadal a řekla si, že víc jsem pro to udělat stejně nemohla. Do toho mi ještě ráno volá mum, že v pátek nám přijedou montovat okna, takže super, nervy ze zkoušky a ještě přemýšlet nad zajištěním těch oken, sakra!

Zkouška byla taková písemná-kolektivní, kdo co nevěděl tak jiný poradil. Prý a aspoň jednu otázku zodpovězte v angličtině. Ještě, že jsem měla v zadání i příklad, takže moje jedna věta jako odpověď mu i bohatě stačila :DDD Pak pro mě přijela mum a dovezla mi ten vůbec nejlepší gyros z Jablonce, oh, jak se mi po něm stýskalo. Pak jsem do půl 1 ráno lítala po bytě a všechno připravovala na výměnu oken. Aby toho nebylo málo, tak venku to vypadalo na pořádnou vichřici takže jestli by to pokračovalo i do pátku, pecka. Dokonce i Wertil pomáhal. Nejvíc se mu líbily krabičky s čajem a jejich válení se po nich.



Ráno přišel F (od Natt) vybourat starý okna. Je fakt šikovnej, během chvíle to měl hotový a už vim, jak se žije bez oken :D No a aby toho nebylo málo, tak i v práci začali měnit vchodové dveře :DD A protože napadalo kupa sněhu, šla jsem si vyházet aspoň auto. Kokot traktorista, když už teda vyhrnuje parkoviště, tak by to mohl taky shrnout, ne on mi to nechá před autem! Takže lopatu a pěkně ručně, aspoň do posilky nemusím. Noo pak přišli jiní řemeslníci nám montovat ty nový. Člověk by jim pomohl, jenže když nevíš jak? Zase aspoň už tak nějak vím jak se to dělá, heč. Pak tu taky byl pán zedník, co to pak všechno tak nějak spravoval a tak. Do teď to ještě s tím bordelem kolem šlo, ale co na to sáhl zedník tak šílenost. Bordel, bordel a bordel. Takže jen to uklízení trvalo do pondělí do večera.

V pátek jsme byly ještě s Natt na večeři a ten večer by se dal nazvat večer přeřeků viz můj příchod k číňanům a kuřecí nudle na půl s ... :DDDD ale bylo to hrozně fain jídlo, pití a povídání <33

V sobotu ještě když jsem byla dopoledne v práci tak šéfová na mě že na proti v Krámu (takový malý krámek u nás, který každý zná jako "krám s mříží ve výloze" :DD) mají -50% na zimní oblečení. Docela se mi líbila taková zimní bunda-kabát, jenže na sobě to vypadalo jako pytel. Ale po chvíli koukání jsem ji spatřila. Už dlouho bych si přála chlupatou vestu a ona tady byla.. Sice se mi teda z provopočátku nezamlouvala, že je bílá, ale protože mám převážně všechno oblečení tmavé barvy tak teď jsem z ní fakt nadšená a je v ní teplo! Z 9kil na 400,- se mi taky moc líbilo. Potom jsem tam ještě našla takový volnější svetr, který ve skutečnosti je tmavě modrý než jako je vyfocen.



Konečně vím co to je mít v pokoji TEPLO a netáhne po nohách od oken. Stále stojím u okna a hraju si s otevíráním a zavíráním. Pojem "ventilačky" je pro mě novinkou a o žaluziích venku (ne uvnitř oken) nemluvě. Noo a teď když už je všechno tak nějak hotové tak jsem si vymyslela přestavbu pokoje o které teda už mluvím hodně dlouho, ale vždycky jsem na to měla výmluvu, že začnu až budou okna hotová. Jen pár menších úprav - vymalování a jinak rozmístění nábytku aby se tu udělalo více místa a vyházení všech těch nesmyslů co jsem za celý svůj život nashromáždila. Ano, všechno jiné než se učit, aneb ve čtvrtek mám jít na další zkoušku. <33

4 komentáře:

Markéta řekl(a)...

hele ten výprodej v BB mají ted pořád, taky tam pořád chodím :-D a přeju ti at ten zbytek zkoušek taky uspěšně zvládneš,...hlavně tu statistiku

Unknown řekl(a)...

Markét statistiku už mám naštěstí hotovou :)) ať se daří i tobě

Spencie řekl(a)...

No že já blbka jsem na tenhle článek vůbec narazila ! Už jsem zase vytočená XDD .. A jak dopadla ta zkouška? :)
Když si tu vestu na tobě představim, tak si myslím, že se k sobě hodíte! :)

Unknown řekl(a)...

Spencie: tak jo já už nebudu psát abych tě netočila :DDD
zkouška nedopadla, dle očekávání.. nezodpovíš 2 otázky z 8 nebo jen na půl a už to nemáš.. no tak příště
díky taky si myslím, že jsme s vestou pro sebe stvořeni :))