pátek 30. března 2012

Ohlédnutí

Začne být pěkně a co já chytnu? anginu.. No tak jo jeden den jsem to doma vydržela. Jen jsem si kolo připravila s tím, že teda příští víkend by mohl být nějaký menší výletíček. Omyl, chyba. Hned další den jsem to musela jít zkusit! Nabalená jsem vytáhla Juniora taky. Remcal, proč nemůžeme jet přímou cestou a proč to musíme brát oklikou.. Jinak bychom tam byli moc brzo a ani by sis neudělal hlad na oběd. Jeli jsme na Dolce přes Vlčice. Na Severce na Dolcích měli zrovna zvěřinové hody, tak jsem si dala Krakonošův oheň v bramboráku. Fuuu porce pro vraha, dlouho nechci bramborák ani vidět.







Pak měl známý narozeniny. Tak se pekl dort. Dlouho už takovou blbost neudělám. Nechtělo to držet, pořád to někde vyteklo. Díky za marcipán! Ještě jsme i měli první grilovačku. Teda grilovačka to měla být, ale nakonec to byla buřtovačka.



Jinak teď už si zase dávám ranní běhy a dokonce v Liberci potkávám i jiné běžce. Že by ale bylo už po ránu nějaký teplo se říct nedá. Škola se na mě nějak valí, nestíhám seminárky, nic.. Prostě nemám čas :DD (hlavně že teda nic nedělám no) Dneska měli na Werunprague začít s registrací na druhý ročník 10 km běhu, ale stále nic... Co kdo se letos přidá? Není lepší pocit než vyčerpán ale s úsměvem doběhnout do cíle s vědomím, že to člověk dokázal!



Zítra je ples a to je snad poprvé co nemám už všechno připraveno. Nemám kabelku, šaty, nevím co s vlasy prostě nic.. Někde je chyba, tohle není u mě normální.. Sakra, fakt nic nestíhám!.. Se určitě zase něco stane!

6 komentářů:

Lucie van Koten řekl(a)...

Tak tady mě asi nejvíc dostal ten dort. Marcipán moc nemusím, ale tohle je přímo mistrovské dílo:-)

Unknown řekl(a)...

děkuju, původně to teda mělo vypadat jinak, ale nakonec jsem byla i s tímhle spokojená :))

Miguelita řekl(a)...

haha. ten dort je fakt boží!!!
kdy se to běžíí?

Unknown řekl(a)...

1. 9. 2012 ve 14,00 od Žlutých lázní jako v loni :))

p. řekl(a)...

ten dort ty jo, respekt nejvetsi!

Unknown řekl(a)...

díky, taky jsem se pěkně u toho vztekala :DD