pondělí 2. dubna 2012

Ball

Byl to docela náročný víkend. Ochutnávka Rakouských vín - oslava 21. narozenin - ples plus ještě do toho stíhat práci a taky se vyspat. No a jediný ples, který jsem měla letos v plánu absolvovat je za mnou.

Nakonec mě políbila můza nebo nevím, ale prostě jsem najednou měla všechno boty, šaty, kabelku i doplňky. Přiznávám, šla jsem kolem Gatu a za ty peníze tam ty boty jsem nemohla nechat :DDD
Tak jsem se pomalu začala připravovat a tak a kouknu z okna a tam taková sněhová vánice! No to to fakt nemohlo alespoň den počkat, brr. Super, takže zase zima se ozvala. Kdybys Andy aspoň netvrdila, že to bude první ples bez sněhu, že? :D

Na začátku plesu sotva jsme přišli, už se prodávala a vydávala tombola, což mi teda přišlo docela divný, pak se mělo dostat na všechny. Jako obvykle jsem si nevybrala žádný výherní, všechny slosování do hlavní tomboly. Andy si zatím nalakovala nehty a mohly jsme si dojít pro pití. Že teda budeme pít víno a každá svoje. Výběr teda hrůza, všechno jakostní, suché. Přijdu na řadu a řeknu jednu lahev bílého, paní a kolik kelímků, a moje odpověď jeden paní trochu vyvedla z míry a ptala se opravdu?. Pak přijde Andy na řadu a řekne to samé a paní jestli jako fakt jen jeden kelímek :DDD A pak už se to rozjelo, tancovalo, pilo, tancovalo, panákovalo, chodilo na čerstvý vzduch a táák. Jdu si takhle od báru a losují hlavní tombolu. Najednou slyším výherním číslem je 45 červená a říkám si to už jsem někde viděla. Kouknu do peněženky a ono opravdu!! Lístek s číslem 45 červené barvy. Jdu si pro cenu a vyhraji ŽEHLIČKU! Prý to mám na ty průsery. Vůbec nevím o čem to mluví. Bylo asi něco půlnoc no tak jsem došla popřát Andy k narozeninám pěkně do mikrofónu, ať to celý sál ví, kdo tu taky slaví! :))

A pak už to šlo nějak strašně rychle a byl konec plesu, pro někoho zase ne, tak se jelo ještě do Deprese na písničku samozřejmě.
Jako už tradičně moje samo-držící silonky vzaly za své, boty pošlapané, modřina jedna. Jinak to bylo fain, i když hrozně rychlý. Mnozí nezklamali. Tolik věcí se stalo, co by asi nikdo nečekal, no ale o tom už radši ne. Takže tady alespoň pár fotek.


..Čekání na Andy..



..Máme první frisco..



..první lahev..



..zdravíme do Anglie..



..jedna s Iván..



..a s holkama venku..

6 komentářů:

Miguelita řekl(a)...

haha gratuluju k výhřeee!!! ta se vždycky hodí náhodou! :DD
jinak jako pozdrav pro michaelku nic? :DDDD
btw. všechny ženy musim uznat jste reprezentovaly s krásooou!!! :)

nat řekl(a)...

ty vole no vám to sluší! no lucie lucie teda XDDDDDDD

Spencie řekl(a)...

Jujuju, už to mám taky sepsaný!
Fotky krásný, hezká si byla a samozřejmě nejhezčí přání k narozeninám <3 děkujů

cassidy řekl(a)...

tyjo, kočky! na tý první fotce ti to sluší úplně nejvíc! :))

Unknown řekl(a)...

díky, díky :))

Lucie van Koten řekl(a)...

Souhlasím s ostatními - moc vám to sluší:-)