pondělí 23. dubna 2012

Den se stylistkou

Taky se hlásíte do skoro každý soutěže a nikdy nic nevyhrajete? Já jsem přesně ten případ. Nikdy nic jsem stejně nevyhrála, ale do různých soutěží se hlásím dál, co kdyby. Teď to ovšem bylo jiné. Na internetu jsem našla odkaz od nákupní galerie Myslbek v Praze, že těm, kdo se jim co nejdříve ozvou na e-mail, poskytnou nákupy pod dohledem stylistky zdarma. No tak proč to nezkusit. A hele, za pár dní mi volá slečna a ptá se mě na termín, kdy by se mi to hodilo. Super, zase bude něco nového a zkušenost to bude také dobrá.



Ve čtvrtek jsem se tedy vydala směr Praha, do nákupní galerie. Moje stylistka se jmenovala Tatiana, strašně sympatická droboučká mladá slečna, ze Slovenska, ale už dlouho žijící v Praze. Z počátku jsme si jen povídaly o módě, mém vztahu k nakupování a tak. Potom jsme zavítaly do mého oblíbeného HM a Tatiana vybírala věci na zkoušku a k tomu mi dávala rady, co by mi doporučila nosit a čeho se naopak vyvarovat. Za chvíli už měla náruč plnou nejrůznějšího oblečení. A hlavně ty barvičky krásné! Docela šok pro nás, kteří nejradši černou s maximálně jednou jinou barvou :D

Následovala cesta do kabinky a zkoušení a vymýšlení různých kombinací. Tatiana každou chvíli odbíhala a zase něco dalšího mi na zkoušku přinesla. Nakonec jsme se shodly na tom, že nejlepší kombinací byly tmavé jeans, tričko s dlouhým rukávem, sáčkem a botami na klínku. Díky těm věcem, co jsou k nim přidělané proti krádeži jsem se na botech málem zabila a udělala si krásný puchýř na patě. V tomhle oblečení mě pak i na závěr slečna organizátorka vyfotila. Jo vypadám tam jak kokot nenamalovaná, trochu více zpocená, ale to nevadí. Potom jsme ještě s Tatianou navštívily další obchody, co jsou v galerii, dala mi na sebe kontakt pro případ další spolupráce (prý kdybych třeba chtěla pomoct s výběrem svatebních šatů, haha) no a rozloučily jsme se. Ještě jsem svolila k rozhovoru o zážitku se stylistkou a vydala jsem se směr domů. Rozhovor si můžete přečíst zde.



Každopádně jsem moc ráda, že jsem se mohla této akce zúčastnit. Moc se mi to líbilo. Alespoň teď můžu machrovat, že znám někoho kdo módě rozumí:D. A co je další, až neuvěřitelný, NIC opravdu NIC jsem si nekoupila! Šetřím.. Už za pár dní mě Anglie <33 a Natt volá <33 Těším se jako malá holka <33

10 komentářů:

Lucie van Koten řekl(a)...

Milá Luci, tak to gratuluji k výhře. Věřím, že to byl úžasný den a outfit na fotce se také moc povedl. Podobnou terapii bych si taky nechala líbit, takže asi začnu pokoušet štěstí...:-)

Unknown řekl(a)...

jen do toho! štěstí potřebuje pokoušet :))

nat řekl(a)...

tož takto to vzniklo ty děvo proradná!

Unknown řekl(a)...

:)

Spencie řekl(a)...

to je jasný, že sis nic nekoupila, když si to všechno měla zdarma ne? XDDDDDDDD nebo byla zdarma jen ta stylistka? :)

Spencie řekl(a)...

Už to čtu v tom rozhovoru , fuuu ti měli nechat ty hadry! XD

Unknown řekl(a)...

právě že jenom stylistka..

měli!! taky jsem jim to říkala :DDD

Kristýna Davidová řekl(a)...

Gratuluji k výhře-já nikdy nic nevyhrávám. :D

Jane řekl(a)...

Jé, já jsem si to oranžový tričko zrovna o víkendu koupila. :)

Unknown řekl(a)...

K: ale neboj, jednou to přijde :))

Jane: taky o něm přemýšlím :DD