středa 13. června 2012

Jahodové hody

Minulou sobotu jsem měla hody! Přesněji řečeno jahodové hody! A co by taky ne?? Červen je měsícem jahod tak s chutí do nich. Akorát teda teď je dlouho nechci vidět!


Konaly se nedaleko v restauraci U Bulánka v Batňovicích. Za normálního počasí by se to dalo zvládnout i na kole, ale protože u nás už asi přes týden se neděje nic jiného než že se rozprší a přestane až nad ránem, musely jsme autem. Po práci jsme se šéfovou vyjeli. A strašně moc jsme se přejedly. Jenže ono to ani jinak nešlo. Nešlo odejít a neochutnat něco od předkrmu - polévky - hlavního jídla - moučníku plus samozřejmě něco na zapití. A tak jsme začaly hodovat.

Prvním chodem byl předkrm: Jahodová kuřátka na listovém salátu. Jednalo se o kousky kuřecího s jahodovým pyré. V životě by mě nenapadlo takhle to zkombinovat a že něco takového může být tak dobré.



Druhá na řadu přišla polévkaStudená jahodová polévka s medem a tvarohovými knedlíčky. Něco mi tam chybělo v těch knedlíčkách, ale i tak to nemělo chybu.




Hlavní jídlo: to moje byly Kuřecí nudličky na jahodách a kari. Trochu pikantní, s klíčky z červené řepy. Asi jsem kokos, ale ještě nikdy jsem ty klíčky takhle nikde neviděla :D



Šéfová měla Medailonky z vepřové panenky podávané na jahodách s červeným vínem. Na mě až moc přeslazené hlavní jídlo, ale nápad to mělo.



 K tomu jsem si objednala stylový nápoj: Jahodové mojito :)))



A na závěr jsme měly moučník: Smažené jahody v mandlovém těstíčku s jahodovou omáčkou. Tohle musím někdy vyzkoušet doma, ale asi s jiným ovocem.



No kdo by se prostě nepřejedl??? Taky mi bylo večer strašně krásně <333



A jeden malý bonus na závěr.. Nevyplatí se vydírat, protože nikdy nevíš!! :DDD



5 komentářů:

Spencie řekl(a)...

že mě to taky nenapadlo ji vyhrožovat! XDDDDD
Ty vodo, nikdy by mě nenapadlo to takhle nakombinovat ani ve snu! Ale vypadá to luxusně :)

Unknown řekl(a)...

Jako ty jídla vypadají fakt dobře, ale jelikož mám jahod po krk tak bych si to ani jako nedala zrovna :DDDDD
Na kolik to vyšlo takový hody ? :DDDD

Unknown řekl(a)...

Andy: přece se nenechám tak snadno vydírat :DD
Wendy: no já už mám zase taky na docela dobu vystaráno :DDD jinak ceny nebylo to tak strašný na to, kolik jsme toho měli plus ještě pítí, nějaký to kafe tak asi 5kilo :))

nat řekl(a)...

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

takže se bude psát jen o andy na fb XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

hoši XDDDDDDDDDDDDDD

prej následně za 5 hodin XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

ty vole ale jako dobrý, ale nedovedu si to představit vůbec ty jahodový hody.. :) vůbec

Lucie van Koten řekl(a)...

A sakra! Takový jahodový žranice:-). A všechno to vypadá tak úžasně, ani se nedivím, že jste se přejedly...:-)