neděle 1. července 2012

Employee of the month

Fakt! Červen utekl neuvěřitelně rychle a když si ho tak zpětně promítnu, byla jsem více méně skoro každý den v práci. Né že by mi to nějak extra vadilo, mám to tam ráda a ta práce mi nevadí. Měla jsem i takový dny, že i když tam skoro nikdo třeba hodinu nepřišel nevadilo mi to :D.


Dokonce i hezky se tam o mě starali. Nosili mi kolikrát i obědy, po večerech jsme grilovali, pili dobrá vína. Pokračovala jahodová sezóna v podobě knedlíků a přidala se i třešňová - vlastnoručně dělaných. No co více si jen člověk může přát??


Jídlo 

K tomu jsem teda taky stihla být i nemocná a chodit běhat skoro každý den, protože to běhání je fakt jako droga! I když jsem nemohla skoro  mluvit, natož dýchat, stejně jsem musela jít <33 Celkem mám naběháno za červen 204km, což si myslím, že je pěkný číslo.

Training za poslední 4 týdny

Dokonce jsem ještě i poprvé v životě stihla navštívit diskotéku (bývalou Továrnu) v Jilemnici. Slečna Míša mě tam vytáhla, že prý mají akci všechno za polovinu, no tak proč ne. Jako dámičky v šatečkách jsme nastoupily do vlaku, spolu s 2 flaškama pití a vyjely jsme. Po cestě už nastupovali další a začala jsem si připadat jako "Hej Lucie, prober se! co tam jedeš dělat?? Vždyť oni už jsou skoro o 10 roků mladší než ty! To jim tam jedeš dělat chůvu nebo co???" :DDD No a tak po nějaké době strávené tam, jsme se s Míšou rozhodly zneužít jejího bratra, co dělal řidiče, aby nás odvezl do Trutnova, kde jsme vesele pokračovaly dál. Bylo to tak veselý, že jsem druhý den nebyla ani schopná vstát, natož odjet do Prahy, kde se konal Apetit piknik, na který jsem se tolik těšila! :/ Too nic. Snad příště!

Jedna vzpomínková, trochu rozmazaná, bez nožiček z Továrny

Taky jsme zase po dlouhé době s majiteli vyrazili někam jinam na ochutnávku vín, než ji pořádali u nás. Do Dvora Králové. Dostala jsem sice  volant, ale i tak ten večer neměl chybu. V životě jsem se snad více nenasmála. Ochutnávali se vína z vinařství Tranzberg, takže mohu jedině doporučit i když to moje jednou "ucucnutí" na půl litru vody se nedá za ochutnávání vůbec považovat :D. Moji majitelé a majitel místní vinotéky se na mě a na jeho syna tak nějak domluvili, že nás seznámí, ožení spolu a povedou ve východních Čechách vinotékové impérium.. Jak moc se zmýlili... :DDD Na cestu zpět jsme museli čekat asi do půl 4 do rána, protože jaksi začala být mega průtrž mračen s blesky a kroupami o velikosti golfového míčku. Jim to očividně ani moc nevadilo, a domů se stejně nikomu nechtělo. Málem jsem si i ucvrnkla, když blesk projel mi přímo před autem.

Našla jsem si taky novou závislost v podobě krémů na ruce z limitované edice s magnem <333
jsem si taky musela udělat zásobu!

Za týden jsme měli i u nás ve vinotéce ochutnávku tentokrát růžových vín z různých vinařství. A jelikož je léto, růžová vína jsou k tomu jako stvořená! Opět i tato akce neměla chybu, jen kdyby se nemuselo druhý den vstávat tak brzo..

Rosé vína

A jinak můj web slaví první narozeniny!! :)) 

Noo a teď mi někdy přiletěla Natálka na letiště a v úterý vyrážíme na ROCK FOR PEOPLE! Takže zase bude hell :DD


6 komentářů:

Spencie řekl(a)...

ty knedliky, o muj boze <33
si delas srandu s tim behem?! :D
Tu praci ti tak zavidim!
Nojo, nojo ty 'ochutnávky' XDD

Unknown řekl(a)...

taky jsem si říkala, že to nějak rychle naskakuje, ale je to tak :DDD
jo jo moje "ochutnávky" :DDD

Lucie van Koten řekl(a)...

Milá Luci, takový produktivní měsíc. Hlavně ty obědy a ten běh závidím. Takovejch kiláků jsem nenaběhala za celej život a ty to máš za měsíc:-).

Natalia řekl(a)...

HELL XDDDDDDDDDDDDD !!!!!!!!!!!

Jane řekl(a)...

ty jo ten běh!!!! smekám!

cassidy řekl(a)...

prostě 215 km, to je neskutečný! jsi boží, jak máš odhodlání a fakt každý ráno vstaneš a běžíš, asi tě budu nesnášet xDDDDDDDDD