neděle 12. srpna 2012

Bournemouth Beach



Hele v sobotu má být hezky, nepojedeme k moři??? Jasně, že jo! No a tak jsme s Natálou sbalily Pavlínu (nejbližší aupairku v okolí, která má k dispozici i o víkendech auto) a Milana (kamarád Slovák) a vyjeli jsme směr Bournemouth Beach. Cesta tam trvá zhruba něco přes hodinku takže pohoda. Opravdu bylo krásné počasí a teplo! Přijeli jsme a hledali místo na parkování. Připadala jsem si jako malý dítě, co nikdy v životě nebylo u moře a vidí ho poprvé v životě, takovou radost jsem měla :D No ale tak trochu nás to počasí vypeklo a nad mořem byl opar a foukal docela dost protivný vítr, ale co hlavně že jsme u moře <33.. 

Bournemouth Beach

Kamínky

Leželi jsme, opalovali, zkoušeli teplotu vody, dělali blbosti, obědovali, fotili ,pozorovali plavčíky, prostě pohodička :)) Později se ale zvedl tak divný vítr, že písek jsem začala mít úplně všude a byla i zima na to ležet. Tudíž jsme se rozhodli vyjet nazpět a stavit se v Salisbury na kafi. Normálně mi tu začalo chutnat vanilkové latté!! Já, co kafe nikdy nepiju! :DD

Smile

my dvě

Nečekaná vlna


 A pak jsme se rozhodli zneužít toho, že je Pavlína sama doma a udělali jsme si grilovačku s neplánovanou párty potom. O_o Navštívili jsme i místní pub a opravdu nedoporučuji nikomu, kdo nemá rád černý pendreky si objednávat "Samboochu" nebo jak se to jmenuje a teplou "něco jako u nás broskvovou". Nechutná to, navíc to maže paměť! :D Joo má druhá sobota tu byla velice náročná :D Pěknou neděli všem!

Grill

jdeme do pubu

... 

3 komentáře:

Spencie řekl(a)...

ty jako tedka budes pit kafe jo? Zradce! :D
moře<3 pěkný fotky!

Unknown řekl(a)...

no jako zase nepřeháněj, že by se ze mě stal kávař :DDDD to ani náhodou!

Natalia řekl(a)...

stane...