středa 22. srpna 2012

I´m Happy!

Vůbec nevím jestli mám o tom psát nebo ne, ale tak nakonec jsem se rozhodla, že jo. Jsem fakt v té Anglii šťastná! Může to být vůbec pravda?? Pořád bych potřebovala od někoho asi štípat abych zjistila, jestli se mi to vůbec nezdá.. Při té mojí věčné smůle bych se tomu asi ani nedivila kdyby se mi zase někde něco popikačovalo.. No ale od začátku..

Mám rodinu! Sice jen na přechodnou dobu, do konce sprna, ale jsem tu spokojená! Už přes týden bydlím u rodiny, která bydlí asi tak půl hodiny autem od Natály rodiny (naším tempem je to 15 minut ani ne :DDD) Moje dojmy a pocity se od začátku vůbec nezměnily. Čekala jsem kdy mi spadnou růžové brýle, ale stále se tak nestalo. Kde bude chyba? Nevím. Starám se o dvě holky, Chloe a Ellu. Úplně mi připomínají mě, když jsem byla asi tak v jejich věku :D Akorát jsem teda nejedla maggi na toastu a takový podobný věci, co jim tu říkají "yummy yummy". Hned jak jsem přijela k nim a začala si vybalovat, tak mi musely samozřejmě pomáhat. Chloe mi dokonce i věšela oblečení do skříně a Ellu strašně zajímaly moje laky na nehty a prstýnky a hned musela všechno vyzkoušet. Čekala jsem, že dostanu vynadáno, že holky mají barevné nehty, ale Louisa jen přišla, začala se smát a řekla: "no super, konečně někdo kdo na to má trpělivost, já teda ne" :D Louisa, maminka, která je teď v 8 měsíci těhotenství. První plánovaný termín porodu měla na stejný den, co jsem se i já narodila!! Není to znamení?? No ale teď říkají, že to bude až prý někdy v druhé polovině září. Stejně i přesto jsem si radši nastudovala cestu do nejbližší nemocnice pro každý případ :D Tatínek Tim pracuje v Londýně a domů přijíždí každý den večer. I přesto, že musí být unavený vždycky přijde, zeptá se jak jsem se měla, jestli holky a pes nezlobili a pořád je takový happy. Obdivuji ho. No a náš pes, Tobby je 2roční černý labrador. Poprvé když jsem ho viděla, tak jsem se musela asi půl hodiny jenom smát, protože on se tak zvláštně šklebí, že vypadá přesně jako z reklamy na psí zubní protézy :DDDDDDDDDDD Natála si zase nemohla zapamatovat jeho jméno, tak ho přejmenovala na Youtuba :D A pak tu taky máme tři slepičky Sophie, Amy a Popcorna. Třikrát mi to musely holky zopakovat, protože jsem fakt nevěřila, že se jmenuje Popcorn :D Máme obrovský dům, obrovskou zahradu a všechno v takovém tom fakt typyckém anglickém stylu. Miluji to!

 Tobby a reklama na zubní protézy


Slepičky 


Pekly jsme Muffiny 


Ella a Chloe


Lekce jezdectví 

Zjistila jsem super věc. Holky milují Nema úplně stejně jako já :D Takže jsem aktivně stáhla na internetu Hledá se Nemo v angličtině, že se na to spolu budeme koukat. No pustím to a ono to začne mluvit španělsky a dole běží jen anglický titulky. Holky na mě koukaly, že prostě co to má být. Dobře stahuji znova, tentokrát už správně. Beru psa na procházky, na který není vůbec zvyklý. Spíš je to takový gaučový typ. No a vždycky po naší zhruba 2hodinové procházce 4 hodiny jen leží a ani se nepohne, až za mnou chodí co jsem mu to udělala :D

Všude mě berou s sebou, seznamují mě se svými přáteli. Oni Angličané se opravdu a hodně často rádi navštěvují a tak. Všude kupa dětí a maminek a tatínkové se dřou v práci :D Idylka. Tenhle týden jsme byly navštívit i prarodiče. 4 hodiny jízdy k dědovi, další 3 hodiny k druhým. U Louise tatínka jsme dokonce i spaly. To není ale dům, to je bludiště! Moc velký, ale moc krásný! Druhý den jsme pokračovaly k druhým prarodičům a babička koupila holkám lekci jízdy na koních. To bylo něco pro mě, já co koně opravdu nemusím jich najednou kolem sebe měla hrozně moc :D Nikdo to nechápal proč. Moje zkušenost s koňmi z dětství si nese své následky doteď. U Timových rodičů jsme holky i nechaly aby si jich taky užili. Zítra jdou do Zoo a Ella dostala foťák. Jsem zvědavá kolik z toho bude fotek nebe :D Takže děti pryč, rodiče v Pubu a my máme s Tobbym a slepičkama doma párty :D Takže dobrou noc. 

7 komentářů:

Lucie van Koten řekl(a)...

Luci, to je nádhera jak to popisuješ. Tak hlavně - ať se Ti tam líbí pořád a ať to štěstí nemá žádný háček:-)

Unknown řekl(a)...

díky Luci, doufám v to :))

finská hrdinka řekl(a)...

proč jen do konce srpna? A co pak?

Natalia řekl(a)...

sem ráda, že se ti líbí XDDDDD jsem ti říkala že bude, úplně hrozná pohoda, no stress XDDDDDDD nemůžu z Popcorna prostě fakt ne.

Anonymní řekl(a)...

Popcorn XDDDD Youtube XDD
jsem ráda, že se ti líbí! Chybí mi fotky domu a tak! A domu prarodičů!
Je skvělý, že se máš dobře! A že si to tam užíváš :)
Andy

Unknown řekl(a)...

placataplaneta: pak budu u jiné rodiny :)

Natalia: no jo ale tak znáš mě :DDD

Andy: však můžeš se přijet podívat! :)

Jane řekl(a)...

Ty jo, dobrá volba ta Anglie. :) Jsem ráda, že si to užíváš. :)