úterý 4. září 2012

Running sucks

Protože se nyní teda nacházím v UK a letět domů jen na We Run Prague by se mi jaksi finančně asi moc nevyplatilo, domluvily jsme se s Natálou, že takový závod poběžíme i tady u nás. Ve stejný den a ve stejnou hodinu jako všichni ti běžci v Praze. Dokonce jsme si nechaly zhotovit i speciální trička pouze a jen pro tuto příležitost. Trička měly velice dobrý ohlas, každý se musel smát.

We Run Grateley
Fu*k you rain, we are not made of sugar!

 Running sucks

Takže nastal Den Dé, hodina Há. Už od rána jsem byla zase taková nervózní, ze začátku strašně natěšená, ale postupem času to bylo horší a horší až jsem se rozmýšlela, že nechci ani běžet. Vyběhly jsme přesně v 13:00 (hodinový časový posun oproti Praze). Počasí se vyvedlo, ani nepršelo, nebylo zataženo, prostě ideální a na Anglii nečekané. Můj cíl byl stanoven: zaběhnout závod pod hodinu.

Sotva jsem vyběhla tak mě začaly zlobit sluchátka v uších. Protože moje se mi jaksi rozbily a ty co mám už asi skoro měsíc objednané se pořád nemají k tomu aby se ke mě doručily, musela mi Natála půjčit. V těch mých malých uších prostě nechtěly držet. Ok, kašlu na sluchátka, běžím bez muziky. Dořeším věc se sluchátky, vypadnou mi kapesníky :D Tak sakra kde to jsme?! Běžím dál, nevzdávám se. Nohy mi těžknou, musím si převázat moc utáhlé tkaničky :D Ach jo, co dál? Je fakt vedro, dobíhám do poloviny. Orientačně se dívám na čas 26 minut! Nevěřím svým očím a říkám no tak to už musím zvládnout a doběhnout pod hodinu. Potkávám Natálu a ta mě ještě více hecuje ať přidám. Dodá mi to ještě více energie. Cestu zpět snad jen proletím. Do kopce, který normálně běžím mega pomalu vyběhnu ani se nestihnu zadýchat. Je mi neuvěřitelné vedro a ani kropení vodou moc nepomáhá. Poslední 1,5km běžím co to dá. Nevnímám okolí, nic. Jen běžím. Stopuji čas.


YOHOOOO!!!!! 

Dokázala jsem to! Pod hodinu! Ani jsem tomu nechtěla uvěřit. Dlouhou dobu pak jen sedím a ani se nehnu. Jsem totálně vyčerpaná, ale šťastná. Večer proběhla zasloužená afterpárty s grilem a bylo to fain! Po tom běhu mi ale začal zlobit kotník a docela dost to bolí ještě teď, ale rozběhávám to, snažím se, musím! Našla jsem  plakát s tím, že tady u nás je obdobný závod 16. září na 9 mil tak nevím nevím jestli se mám ještě hecovat a udělat si další výzvu :D uvidíme.




7 komentářů:

Spencie řekl(a)...

Blaaazni! A jdi do toho dalsiho pokud budes mit kotnik v pohode :-) a gratuluji k vykonu

Unknown řekl(a)...

zkouším to rozběhat, mast a ortézu jsem si i koupila, ale zatím nic moc :/ ale zase by mě podporovala naše mnohočlenná rodina :DD

cassidy řekl(a)...

Seš borec, Lucie!!

Jane řekl(a)...

Gratuluju aplácám Tě po zádech. :) S tím kotníkem pozor, ale do výzvy běž!!

Arey/Lucie řekl(a)...

Jo, určitě se hecni! Gratuluju k tomu času, je to skvělý!

Unknown řekl(a)...

Jane, díky :)) kotník už se lepší naštěstí

Lúca, nevím nevím uvidíme příští týden :)

Bella řekl(a)...

Jojo, ten pocit "poté" je vždy nejlepší :-)

WorldByBella