čtvrtek 4. října 2012

Autumn

Zdá se mi to nebo opravdu ten čas tak strašně rychle utíká??? Nebo alespoň mě tady teda jo. Neuvěřitelně rychle až mám i pocit, že skoro nic nestíhám. Ale prd, jen na blog kašlu.. :D A přitom se toho za ten měsíc stalo tolik nového, že ani nevím jestli o tom všem chci psát.. Ale tak jo :)

Pán Crab, které jsem našla na Bournemouth a od té doby jezdí všude se mnou

Od září mám novou rodinu. Tamta bohužel byla jen do konce prázdnin, ale i tak jsem si je zamilovala. Když jsem odjížděla holky se se mnou nechtěly loučit, že prý nemůžu nikam odjet a musela jsem jim slíbit, že se zase určitě brzo uvidíme. Dostala jsem od nich i dárek na rozloučenou s kartičkou s přáním všeho nej v nové rodině. I slza mi ukápla. Louisa porodila v polovině září krásnou holčičku, která dostala jméno Lottie!! Nevím proč, ale stejně jsem si myslela, že to bude holka, jen mě mrzí, že se nenarodila teda ve stejný den jako já no. Strašně se těším, až jí uvidím.

Tak tedy začala jsem se seznamovat s novou rodinou. Maminka se jmenuje Juliet, je strašně moc přátelská, milá, ale mluví strašně rychle takže občas mám co dělat abych jí vůbec rozuměla. A pak tu jsou 3 kluci. Nejstarší Harry (9), prostřední Dominic (7) a nejmladší Thomas (3). Potom tu je ještě taky často Julietin přítel Brian a ten má ještě dceru Lauru (12), která překrásně zpívá. První týden tu ještě byla jejich bývala au-pair Pavlína, která mi všechno ukázala a ze začátku radila jak na kluky. A kluci jsou prostě kluci, strašně zlobiví, všude jich je plno, křičí a nejvíc je baví to co nemůžou dělat a když se jim to zakazuje začnou křičet :D. Po tom prvním měsíci s nima ale snad už můžu říct, že jsem si k nim našla cestu a už je to mnohem lepší.  Nejhorší je to, když přijedou po víkendu s tatínkem. To jsou tak rozjívení, že to s nima není až k vydržení a 14 dní si je dávám tak nějak do kupy aby pak zase přes víkend všechno u tatínka zapomněly a já mohla začít na novo. S každým z nich je to jiné, na každého se musí jinak. Juliet mi fakt moc pomáhá a plně mě ve všem podporuje, za což jsem jí vděčná. Bavíme se o všem i když třeba klukům slíbím, že to mámě neřeknu, sotva dojde večer z práce a kluci jdou spát, tak jí to stejně povím :D S klukama hodně často pečem cakes, ale než to vůbec stihne vychladnout tak už je to snědený :D. Hlavně toho nejmladšího nejvíce baví vylízávat mísu od těsta :D. Náš dům je opravdu velký, dvoupatrový, takový ten anglický cihlový. Můj pokoj je krásně světlý s velkou postelí a vlastní šatnou!! Auto mám k dispozici kdykoliv chci, protože J. má svoje a tohle můžu používat jen já (jen by ten benzin by nemusel být tak drahý) Co více si můžu přát? <33 Život je prostě božíííí <33

Bydlíme v jedné menší vesnici, nedaleko Andoveru. Fakt si nemůžu stěžovat kromě velkého obchoďáku a benziny tu snad máme všechno - školu, doktory, poštu, obchod a 2 hospody. Lidé se tu mezi sebou hodně znají, často se navštěvují, pořád se na vás usmívají a vůbec jsou takoví fakt přátelští. Fakt příjemné někoho vidět poprvé a on ti řekne "ahoj ty seš Lucy, že? já jsem XY, a bydlím tam a tam, kdyby jsi cokoliv potřebovala stačí říct, ráda ti pomůžu, poradím". Lovely. Snažím se taky pravidelně tu chodit běhat, když mám čas a našla jsem si i perfektní trasu po které ani moc aut nejezdí a vždycky tam potkám ve stejný moment pána s autobusem.

Začala jsem taky chodit do školy. První týden jsem tam potkala hodně nových lidí, ale nikdo z ČR. Samé Rusko, Bulharsko, Čína, Indie.. Nejvíce jsem si rozuměla s Elenou ze Španělska i když teda špatně oni mají takovou tvrdou angličtinu. Po druhé hodině se mě Patrik (učitel) zeptal jestli to pro mě není moc jednoduché, jestli radši nechci zkusit vyšší level, protože si myslí, že tohle bude pro mě moc jednoduché. Ok, proč to nezkusit. A tak jsem změnila třídu. V téhle už je to jiné, více se člověk musí soustředit a to je dobře, to chci! Uvidíme jak mi to taky půjde :)

Měla jsem narozeniny. Ráno klukům připravuji snídani a najednou je ve dveřích celá rodina a zpívají "Happy B-day" <333 Strašně milé to bylo. Dostanu i dárky a nejmladší mi je ochotně pomáhá rozbalit. Mám den volna, jedu si udělat radost do města. Nechám tam XY Liber, ale jsem šťastná. V BodyShopu narazím na MANGO EDICI a od té doby nepoužívám nic jiného <33 Od Natály dostanu své první OPI laky na nehty. Moc díky Bro! A mooc kartiček s přáním <33

Happy B-day!!! 

OPI

Mango závislost

Jinak o víkendech často podnikáme s holkama aupair různé výlety, akce a tak. Třeba jsme pro změnu byly zase na Bouremouth na pláži - podívat se jak vypadá podzim tam. Bylo to super, picnik, slunce, moře, písek.. Ideální, teplo sice nic moc, ale paráda. Další týden jsem dokonce i přemluvila Janu abychom si udělaly výlet na kolech na picnik. Sice na sezení to není, ale projížďka dobrá. Další den mě celý bolel zadek jak vůbec nejsem na kolo zvyklá :D. Musíme vymýšlet více výletů do přírody, za památkami  co nebudou stát tolik jako výlet kolem nákupních možností. To je totiž za trest a já se pak strašně divím, kam mi ty peníze mizí... Přiznávám bez mučení, opravdu jsem shopaholic. Nebo musí dopadnout extra job.. Musí!! Pak se mi bude lépe žít.. :)

Jedu na výlet čus.

To be continued..


7 komentářů:

Jane řekl(a)...

Působíš úplně optimisticky, tak se to krásně čte a hele, vše nej! :)

Unknown řekl(a)...

díky :))

Markéta řekl(a)...

Teda člověk tě rok nevidí a u tebe se změnilo tolik věcí,... až přijedeš měli bysme opravdu zajít na to kafe :-)

Bella řekl(a)...

Tak to je krásný :-) Hlavně si to tam užívej a nezahálej, využij vše, co se dá a sbírej hodně zkušeností, v životě se ti to bude hodit :-) A změna je život!

WorldByBella

Unknown řekl(a)...

Markét: no to určitě musíme, hrozně ráda tě uvidím!!! :) koncem října se otočím na chvíli do ČR tak jestli pojedu i do Liberce, určitě se ozvu :))

Bella: snažím se a máš pravdu, změna je život a život změny potřebuje! :)

Unknown řekl(a)...

Pěknej krabík :DDD
Je fajn, že si to tam užíváš Luci :)
Nějak jsem zapomněla jestli jsem ti přála k narozeninám tak radši s velikým opožděním přeji všechno nejlepšejší k narozeninám :)

Unknown řekl(a)...

Díky Vendy :))