pondělí 22. října 2012

takhle jednou v Anglii..

Život je prostě boží <3 Jaký si ho uděláš takový to máš. :D Po čase tu přicházím na věci, které jsou obdobné věcem co máme u nás v České republice, některé lepší! Mnoho věcí nepotřebuji, když mám za ně takovou lepší náhradu!

Procházku u Anton Lake

Tak třeba například:

Řízení vlevo
Spousta lidí se toho bojí, má z toho strach jaký to je. Pro mě něco naprosto normálního. Akorát jezdím po druhé straně silnice a sedím na druhé straně no. Na všechno se dá zvyknout.
Jen mě trochu zaráží někteří lidi tady. Třeba jako paní v autoškole, kde jsem měla jednu cvičnou jízdu vlevo. Paní ze začátku vypadala v pohodě, ptala se proč vůbec jsem šla na tuhle jízdu, že nevidí důvod proč bych to nemohla zvládnout. Tak jsem jí vysvětlila, že HM si to přála. Okay, a její další otázka:
"odkud jsi?"
"z České republiky."
"tak to nevím, kde je, někde v Africe ne? a jak mluvíte tam u vás v České republice?"
Měla jsem hodně co dělat, abych prudce nezabrzdila na místě a nevysadila jí.

Termix
Tak tohle tu bohužel moc nevedou a ani u nás už není termix co býval, ale objevila jsem tu něco mnohem, mnohem lepšího. Má oblíbená Philadelphia se rozhodla vmíchat do svého sýru čokoládu a opravdu to nemá chybu. Tady do toho vmíchali Cadbury čokoládu a u nás tuším že to prodávají s Milkou. Je to o trochu sladší, ale úplně se mi přitom vybavují vzpomínky na termix z dětství <33



TK MAXX
Název mého nejoblíbenějšího obchodu v UK vůbec. Na co výprodeje? Na co slevy, když máte TK Maxx? Joo a ještě když chytnete slevu v TK Maxxu? Tak to jste vůbec králové! V tomhle obchodu seženete snad všechno od kabelek, kufrů, přes oblečení, hračky, různý nesmysly, svíčky, drogerii po sportovní vybavení za cenu, kterou jinde nekoupíte. Na štítku je vidět, za kolik se dá ta věc pořídit při plné ceně. Nejvíce tam miluji spodní prádlo a šaty! Kde tady jinde seženu například podprsenku DKNY za 5Liber? Jen moje peněženka brečí už předem kdykoliv tam jedem nakupovat, ví dopředu, že neodejdu s prázdnou :D No tak alespoň dárky na vánoce už mám! :))



Názvy domů
U nás je naprosto normální mít na domě číslo. Tady ovšem po většinou číslo na domě nemají, ale jejich dům má vlastní jméno! Pošta vám sem taky nechodí na jméno, ale na název domu, boží ne? Náš dům se třeba například jmenuje COSMOS :)



Lidé
Po pravdě řečeno mi Angličané přijdou jako úplní mistři přetvářky, nebo si to jinak neumím ani vysvětlit. Ze všeho jsou strašně odvázaní a pořád si chtějí s vámi povídat i o věcech, které je určitě ani nemůžou zajímat. Ale zase na druhou stranu je to pěkné, když jdete po ulici, žádné zamračené obličeje a čím je hnusněji, tím mi přijde, že se lidé na vás více usmívají. Na pozdrav "Hi, how are you?" si musíte zvyknout, ale často i čekají na to co jim odpovíte, nejenom že je pozdravíte. Hlavně jsou to strašní vlastenci, takže anglickou vlajku najdete všude a na všem.



Jídlo
Naprosto zbožňuji jejich obrovský sortiment jídla a všeho kolem. Líbí se mi, že ovoce a zelenina fakt vypadá čerstvá a taky tak chutná! Jejich druhá jakost mi občas i přijde lepší než v ČR jakost první, což je hodně smutný. Sice mě děti za to moc rádi nemají, ale vařím jim prý více zeleniny a dávám jim více ovoce než dřív. HM mě za to pochválila, tak to budu dělat i dále. Zato jim to vynahrazuji, že jim každou chvíli něco peču, různé buchty, muffiny a tak. Dokonce už měli i naše linecké cukroví a hraběnčiny řezy. A prý i moc chutnalo. Vyzkoušela jsem i místní restauraci a můžu říct, že to bylo něco výborného! Ale jako za 2 hodiny ve 2 lidech projíst skoro 120Liber? Je to drahé... Alespoň pro mě..
Nechce se ti jít do obchodu? Nevadí, objednej si to po internetu. Joo u nás to prý už taky funguje, ale tady to je naprosto běžné a já jsem zase čuměla jak puk, když k nám o půl 11 večer dojel obrovský náklaďák s jídlem :D

Čokoládové sufflé

Něco na houbách

Holoubátko











4 komentáře:

Jane řekl(a)...

A ticho už, chybí mi UK. :) Jsem ráda, že si tak užíváš!

Unknown řekl(a)...

Jak já ti závidím, že máš tu šanci poznávat jinou zemi :) Tak ať jsi i nadále spokojená :)
A holoubátko ? Jakože fakt holub ? :O To nevim jestli bych pozřela, když vidím ty humus holuby co všechno ničej a všude serou :DDDD Ale věřím, že to může být dobré ;)

cassidy řekl(a)...

Lůco, piš víc!

Unknown řekl(a)...

Jane: co ti brání se tam zase vrátit?

Vendy: hele nevím, ale určitě to nebyl ten jak lítaj po náměstí se všema těma bacilama a všechno zničí, ale můžu se ti zeptat :DD bylo to výborné!

Cass: když on není moc čas..