sobota 5. listopadu 2011

- 20 cm

Po ani už nevim kolika letech jsem se rozhodla zase navštívit kadeřníka, protože moje vlasy to už fakt potřebovali jako sůl. Na slevomat.cz jsem zakoupila poukaz do kadeřnického salónu Mia v Praze. Za procedůry v hodnotě 1250,- jsem zaplatila 350,- to jde, ne?

Slečna kadeřnice Terezka byla hrozně moc milá a příjemná. Vybrala jsem si tmavší barvu než jsem měla - čokoládovou a střih měla povolený maximálně - 5cm. No a jak tak koukám na zem tak to asi nebude 5 cm co tam padá, ale takových 20cm! Říkala, že to bude lepší aspoň se pořádně vlasy zrenegerujou a budou pevnější. Používala vlasovou kosmetiku TIGI, která překrásně voněla <33 No a tady je výsledek její dvouhodinové práce.

Osobně jsem spokojená. První fotka je pro porovnání.



7 komentářů:

Karolina (FPT) řekl(a)...

Ta barva ti moc slusi!

Genius řekl(a)...

Mno kúúúúúrnikkkkkk!!!!!!

Spencie řekl(a)...

Ááá ! 20 cm je strašně moc, vždyť si je měla tak krásně dlouhý :OO .. ale barva dobrá i vypadaj zdravě na pohled! .)

Unknown řekl(a)...

PlumFoolery, díky :)
Genius jaký kúrnik?
Spencie přistřihnout to už potřebovalo, ale je to hrozně moc taky si přijdu jako bych tam nic neměla a aspoň pohled do zrcadla uklidní, že tam něco zbylo :DD doma mi už taky bylo zakázáno střih na kratší :DD

Genius řekl(a)...

Mno kúúúrnik jako že dost dobrý ;-)

evie řekl(a)...

vyzera to velmi pekne! a to vies, ze to sa oplati, uz len preto, ze si tolko usetrila!

Domček řekl(a)...

máš to skvelé :)) aj keď pravda, že aj predtým si ich mala pekné :)