neděle 30. října 2011

Pear Pie

Na Tescoma s chutí jsem viděla recept na hruškový koláč jako dělaj v americe. Tak to jsem nemohla nezkusit udělat. Jenom malý detail, neměla bych jíst pšeničnou mouku, tak jsem chtěla použít žitnou, jenže blbec jsem nevěděla, že aby se z ingrediencí udělalo těsto tak se musí použít i trochu jiný mouky, no. Takže nakonec můj koláč byl tak trochu jiný, než jaký měli v telce, ale i tak ho můžu doporučit když chcete něco péct a nevíte coby.

Ingredience: 300g mouky, 200g másla, 4 hrušky, 2 žloutky, vanilkový cukr, prášek do pečiva, 60g moučkového cukru, šťáva z 1/2 citrónu, trochu citronové kůry, mletá skořice.

Udělala jsem těsto z mouky, másla, žloutků, cukru, citronové kůry, prášku do pečiva a dala na hodinu do lednice odpočnout. Hrušky jsem oloupala, vykrojila jádřince a nakrájela na menší kousky. K tomu přidala trochu nasekaných mandlí, lžičku skořice a šťávu z citrónu. Vzala jsem dózu na dort, na dno dala pečící papír (nemusí se pak vymazávat forma) zhruba půlku těsta natlačila na dno a na okraje, nasypala hrušky a navrch nadrobila zbytek těsta. Pekla při 180 stupních asi 40-45 minut a pak nechala vychladnout.



A když člověk musí čekat a nemá co dělat.




Šéfové si pořídili domů kocoura, Mikeše. S jménem jim teda moc nesouhlasím, já osobně mu říkám Mike Wazovski a dokonce se toho už chytli :DD Jen kdyby takhle malí už zůstali...



Nakonec pro změnu zase jídlo, ryba dělaná na páře se špenátem a baby karotkou <333 poslední dobou nejčastější.

3 komentáře:

Markéta Trpišovská řekl(a)...

Ty jo Luci já z toho mám hlad :-D,... ten koláč vypadá báječně

Spencie řekl(a)...

Fuj, ta baby karotka. A kde mas post o Halloweenu ?? .. :)) jsem ho tady čekala a nic :D

Unknown řekl(a)...

Markét: no to je taky účel aby si měla hlad :DDDD

Spencie: dočkej času všechno bude zatím nemám fotky no :)