čtvrtek 27. října 2011

Halloween costumes

Love it. Od vymejšlení po realizaci až po celou párty :DD Fakt jsem se měla asi narodit někde jinde, kde mají více akcí v maskách. Normálně mám halloween radši i než vánoce, fakt.

Když se tak zamyslím tak první kostým co jsem kdy měla mi šila mamka na nějakou akci v hotelu. Byla jsem za klauna, kostým jsem měla ušítý z indického hedvábí a mum se u toho strašně vztekala, že se to strašně třepí. Jen už si nepamatuju kolik mi bylo let a vůbec kam se ta "kombinéza" poděla. Ale fotku jsem našla.



Další kostým co si vybavím byl na Duncanu ve Svobodě nad Úpou. Děti v maskách měli lyžování zdarma. Byla jsem za berušku. Krovky udělaný ze čtvrtky a krepových papírů. Čepičku mi mum ještě háčkovala na rychlo ráno než jsme jeli, protože jsem den předtím ztratila černou čepicu :DD Nejvíc stylový brýle s kabelkou jsem k tomu měla jako!



Zhruba teď už nevím, 3-5 třída jsme měli maškarní a to jsem byla za selku nebo něco tomu podobnýho, co měla doma mum jako kostým. Podprsenku samozřejmě vycpanou a asi milion spodniček podtím :DDD

V šestý třídě na lyžařském výcviku jsme taky měli maškarní. To jsem byla za šmoulinku. Paruku jsem měla z žlutý vlny a celý obličej nabarvený modrou křídou (takovou tou jak se s nima při výtvarce malovalo a kdo měl víc jak jedno patro barev tak byl největší borec), která pak ani nešla dolů. Frajerka abych měla i oblečení na to stylový tak jsem lyžovala jen ve slabém bílém svetru a modrých punčocháčích. Taky jsem si za to vysloužila angínu jako prase. Jen škoda, že žádná fotka se nedochovala.

Potom jsem dlouho nikde na žádný takový párty nebyla. Joo jen jednou jsme měli na střední takovýto třídní focení, jedna fotka vážná a druhá "veselá". Byli jsme domluvení, že půjdeme za pohádkový postavy. Stejně se na to polovina lidí akorát tak vykašlala. No to je jedno. Já jsem byla se spolužačkou Lůcou za křemílka a vochomůrku.



Jednou mě někdo přemluvil abych jela na Halloween párty do Deprese. No tak jsem dlouho vymejšlela za co jít protože samozřejmě to bylo na poslední chvíli. Nakonec jsem šla za anděla smrti. Půl hodiny předtím než jsem měla odjíždět jsem si doma ještě dělala křídla a polepovala je vatou. Vůbec nic se mi nedařilo a když jsem měla dělat druhý tak mi došla jak vata tak lepidlo, no tak jsem to nakonec tak nějak jenom mírně roztahala všude, vzala černý šaty dlouhý šaty co jsem měla do tanečních, rukavice, černou umělou kytku a jelo se k Andy ještě se spoustou jiných lidí se připavit a tak. Pamatuješ si to ještě vůbec, Andy?? :) Fotku asi taky bohužel nemám no, byla na stránkách Deprese, ale už není.

Další rok jsem si vymyslela jít za batmana. Spousta lidí mi říkalo, že jsem blázen a jak to chci provést, že to nebude jen tak. Noo tak jsem snad všem ukázala, že to jde i bez drahýho kupování kostýmu. Stačilo obejít pár second handů, papírnictví a bylo to. V second handu jsem sehnala šaty, v papírnictví škrabošku, pytle na odpadky černý a žlutý na pláštěnku a pásek (díky za vynález svářečky), žlutý pěnový papír na logo, punčochy teda byly z HM a rukavice od šatů z tanečních.



Noo a vloni jsem si vymyslela Minie. Šaty jsem použila ty samé co jsem měla na batmanovi, uši a ocas zakoupila na aukru, z puntikaté látky ušila sukni se spodničkou, rukávce, olemovala vršek šatů, ušila mašli na uši, vypůjčila si rukavice, namalovala nos a bylo to.



A tenhle rok???? To jest zatím překvapení, ale určitě se pak pochlubím.

10 komentářů:

Miguelita řekl(a)...

Pecka článek!!!))
btw. to jsem tě poprvé přemluvila jáá na Halloween! :D tu kytku jsi ztratila, vid? Já tam ztratila nejvíc věcí tenkrát ) Skoro i přítele, co sit ak pamatuju XDDD
no nic.

Miguelita řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Spencie řekl(a)...

Páni nojo. Zrovna jsem o tom asi minulý týden mluvila a nemohla jsem si vybavit kdo to u mě všechno byl, jenom jsem si vybavila že to byl Halloween a někdo něco vylil na koberec ! XDD Na Duncan jsem taky jezdila a byla za berušku <33 :D Ty posledni dva kostymy nemaji chybu!

Spencie řekl(a)...

a ja bych nekde mela mit ty fotky z Deprese z toho prvniho Halloweenu nekde :))

Unknown řekl(a)...

Miguelita: no já jsem si to myslela, ale nebyla jsem si stopro jistá.. joo tu kytku jsem tam někde ztratila a to ani nevim,žes ho tam skoro ztratila přítele :DDD

Spencie: nevím, kdo ti tenkrát polil koberec, ale já určitě snad ne :DD ty jo tak to byl asi jinej ročník. Konkurenční berušku si nepamatuju kromě mojí sister :DD
noo když je najdeš tak určitě nějakou fotku pošli :))

Genius řekl(a)...

Mno tak to je naprosto hustý ,jak si toto můžeš pamatovat....,na tom prvním kostýmu bych ti tipnul tak sedm na tom druhým tak děvet deset,kdo ví jak sem se trefil....

Unknown řekl(a)...

Genius: no tak ta první je z 97 takže mi bylo 9 :D a na tý druhý nevím

nat řekl(a)...

já jsem šla poprvý když sem byla maličká za takovýho černokněžníka XDDD měla sem šaty černý a takovej klobouk, někde najdu fotku určitě někdy, to umřeš. :DDDDDDDDDDDD

Unknown řekl(a)...

Natt: jsem zvědavá :DDD

Mary řekl(a)...

paráda!