úterý 25. října 2011

Praha aha

Nejdřív jsem myslela, že to vzdám jak mi bylo blbě, že nikam nepojedu, ale nakonec jsem si řekla, že musím. Zařídila jsem si skoro všechno co jsem potřebovala a čekala jsem na Natt u párků v rohlíku. Čekat u toho bylo fakt za trest, protože ty párky fakt nádherně voněli.

Noo pak mi volá a navádí mě kam mám jít k čínský restauraci, kde mají bezkonkurenční ceny. Paní byla teda trochu zbrzděná, ale což. Nejdřív jsme si daly polívku s masem, vajíčkem, kukuřicí a hráškem - naprosto výborná a parádně mi teklo z nosu :D Pak se přidala i Štěpánka a holky si objednali nudle s kuřecím a já s krevetama. Další jídelní sex. A protože jsme toho ještě neměly dost tak na řadu přišla smažená zmrzlina a smažený banán. Trošku prasárna noo, ale bylo to fakt výborný <33333 Hlavně za tu vtipnou cenu! Fotodůkaz jak jsme se měly jako královny.



Potom jsem se vydala směr Černý most - Ikea. Pro mě strašný zlo. Mít už peníze tak už přesně vím co nutně potřebuji a jak bych si změnila pokoj. Zatím no money takže smůla. Ale jako něčemu jsem prostě neodolala. Čistícím válečkům na chlupy, protože mi už došly, podložku pod myš, zápisníku, kam si budu psát všechny vyzkoušený recepty + fotky, omáčce na kuličky a hlavně těstovinám ve tvaru soba! Kdo by je tam nechal??? Nejvtipnější. Ale odolala jsem návštěvě bufetu a hotovým kuličkám s kaší a cibulkou, borec! :DDD



Piju hnusnej zázvorovej čaj, potim se, užívám léky... Pfff... Musím být do pondělí zdravá, prostě musím!

6 komentářů:

Miguelita řekl(a)...

ňam. to žrádlo.
No nic. donutila jsi mě jít si nakoupit. a to jsem se nechtěla hnout ven. dneska.
hlad je mrcha.

Markéta Trpišovská řekl(a)...

jééé sobíci, ty jsem si loni koupila v ikee, jenom mi teda přijdou dost drahý

nat řekl(a)...

JSEM PRASE A BYLA JSEM TEĎKA NA NUDLÍCH XDDDDDDDDDD. KONČIM!!!!!!!!!

Unknown řekl(a)...

Miguelita: hlad je sviňa no :DDD
Markét: jsou opravdu drahý, ale mít jsem je taky musela :DD
Natt: no to končíš teda, jít tam beze mě!!!! :DDD

Spencie řekl(a)...

Jé takový těstoviny jsem měla taky a nechci tě zklamat,ale jsou úplně na hovno. Aspoň když se vařily, tak se rozpadly a byla z toho jenom takova srajda XDD Ale treba mas jinou znacku a bude to drzet! :)
To zmrzlina s bananem vypada nechutne XDDDD

Cookie řekl(a)...

Juha tie cestoviny vyzeraju ale fajne, inak to stou ikeou poznam, nedostatok penazi vie riadne nastvat :)
http://cookieswardrobe.blogspot.com/