pondělí 3. října 2011

new school.

Zase student, zase Liberec, pro změnu Technická univerzita. Bydlím na kolejích. K přehradě to mám kousek. Mám v plánu začít zase běhat a už jsem si našla trasu kolem přehrady - zítra začínám!. Škola, z tý mám takový smíšený pocity, některé přednášky, potažmo cvičení v pohodě, ale něco fakt hrůza. Nikdy jsem nebyla kamarád se statistikou no :/ .. Uvidíme jak to půjde .. Co se mi ale fakt líbí, že třeba na cvičeních dostaneme zadaný úkol takže další týden máme na vypracování, takže sem nemusíme a přednášky nejsou ve směs povinný :)))

Trávila jsem tu středeční státní svátek a byla na procházce..

.. kolem přehrady. V životě bych teda do toho nevlezla, ale cesta je kolem ní mi přijde do města kratší, hezčí. No jo nikdy předtím jsem u ní nebyla :D ..



.. na náměstí u radnice. Vyměnili kočičky za takový nápis REVOLUCE z klíčů. Podle mě se to tam hodí víc než ty kočky. Jen mě tam vytáčeli malí tmavší spoluobčané, skoro mi ani nedovolili si to vyfotit bez nich ..





.. Cestou zpět v parku mají takové velké zrcadlo, něco jako památník proti komunismu. Jen blbec se vyfotí před ním s bleskem a pak se ani nepodívá. Na nápisu kdyžtak stojí: sám v sobě hledej, zda svobodu bráníš, cítíš nebo omezuješ..



.. a mají tu překrásný západy slunce, na který můžu koukat hned z první řady, heč.



A taky se těším na tu slibovanou návštěvu tady! :)

3 komentáře:

nat řekl(a)...

ty klíče sou super<33

Spencie řekl(a)...

Tyo, ty klíče jsou fakt super! Dokonce jsem si přečetla i text pod tím, což většinou nedělám XDDD .. A západ slunce je luxus. Přehrada podobná jako v JBC co? Akorát mi přijde čistčí :D
V úterý dorazím :)) Tak mi řekni čas v kolik .)

Vivi řekl(a)...

Západ slunce naprosto okouzlující! Příjemně si tu sním...;-)
Měj se moc krásně, Vivi