středa 21. září 2011

Dneska perlím

Dneska se mi fakt dařilo. Už ráno mě začalo bolet v krku, tak doufám, že to vyležím. Zase všude kam jsem přišla tak jsem ze sebe akorát udělala blbce :DD Ráno jdu na ultrazvuk k nám do nemocnice. Protože to je docela daleko tak vycházím s časovou rezervou. Přijdu tam, dám sestře průkazku se žádankou a sednu si. Za chvíli sestra přijde s tím, že "ale slečno, tady vůbec nemáte být. To máte v poliklinice, ale nebojte, už jsem tam volala, že se trochu opozdíte." Tak se jak blbec ženu přes celý město do polikliniky, trhám rekordy a za 4 minuty celá udýchaná, zpocená tam doběhnu. Brzo zjistím, že to bylo úplně zbytečný, protože čekárna je plná lidí a sestra říká, že už má 45 minut zpoždění. Paráda, v čekárně zima, takže tím to akorát dokrmím a budu nemocná.

Potom jsem se potkala s Natt ve městě a šly jsme si sednout na kafe a kofolu. Povídáme o všem možným a když vidíme, že vedle ke stolu nesou řízek a bramborový salát musíme pryč. Pak jdem zařizovat slevovou kartu na vlak a paní divně kouká, když chci dvě oranžový karty na slevu na autobus, ale prodala je :D Jdeme dál. V prodejně, kde mám dát telefon na reklamaci: "dobrý den, já bych chtěla dát tenhle telefon na reklamaci, protože nefunguje" ..křáááp.. spadne mi na zem.. a pán prodavač: "no ani se nedivím, že nefunguje, když ho házíte po zemi :D Ale na reklamaci ho vzal a snad to už dopadne. Doprovodím jí k autu a ještě jestli nechci 200m odvést k domovu :D

Měla jsem úplně výborný oběd. Uvařila jsem si zapečené sojové maso s kukuřicí v sýrové omáčce, kuskusem a rajčetem. Fakt můžu jen doporučit. Když se umí maso připravit tak se ani nepozná, že je ze sóji :)



Později v práci. Mám vracet zpět asi na 5kilo a dobrý 2minuty jen stojím a koukám do kasy a vůbec nevim jak a kolik bych měla vrátit :DD Bolet v krku mě nepřestává, takže se jdu léčit. Čus.

2 komentáře:

nat řekl(a)...

nejlepší prostě bylo no, jak ti spadnul ten mobil XDDDDDDDDDDDD

Spencie řekl(a)...

koukám, prostě vydařenej den tyo XDDDD