pondělí 19. září 2011

Nemocnice

Dneska jsem byla v nemocnici na ne dvakrát příjemných vyšetření. Dozvěděla jsem se teda ne moc příjemné zprávy. Plus ještě nějaký výsledky budou až příští týden. Dostala jsem spoustu papírů co bych měla a neměla jíst. Tak schválně co asi tak převažuje? A navíc...



!!!! Dali mi takovou dobrou oblbovací injekci takže jsem tam ještě asi tak 2 hodiny spala. Lidi kolem mě chodili, sestry tam bouchaly s kartotékami a všechno mi to bylo fakt jedno. Vstávala jsem jak po 5 denním mejdanu. Pak jsem se stavila u číňanů na Chop-swey s krevetami a šla jsem domů s tím, že už jsem v pohodě a budu normálně fungovat. Akorát jsem napsala jednu sms, odeslala a v tu ránu jsem zase usnula. Obědvala jsem až ke svačině. Byla jsem i v práci a teď už bych zase spala.

6 komentářů:

nat řekl(a)...

chůďo, ale to spolu už nemužeme kama :(

Unknown řekl(a)...

chm :( můžem mít jiné zájmy žejo pletení, háčkování, vyšívání .. :DD

nat řekl(a)...

no to mě nenapadlo vůbec, tak zejtra koupíme bavlnky?

Unknown řekl(a)...

že jsme je teda koupily :DDD

nat řekl(a)...

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Spencie řekl(a)...

Tak snad to budeš mít co nejdřív v pohodě! ://