čtvrtek 8. září 2011

29,- Kč / 1 kus

Ták tady je slibovaný příspěvek o mé návštěvě New Yorkeru, kde jsem narazila na neuvěřitelný slevy. Už nikdy nic nekupuju, co nebude ve slevě, protože když to vidím o kolik to pak můžou zlevnit, tak se mi chce z toho i brečet. Takže od teď nakupuju jedině ve slevách. Nikdy jsem se neřídila žádnýma aktuálníma trendama a nikdy ani nebudu, joo podívám se na to, ale stejně i tak nosím spíš co se líbí mě a v čem se hlavně cítím dobře. Takže je mi fakt úplně jedno jestli je to teď IN nebo ne. Akorát jediný co bych teda potřebovala jsou nějaký boty na podzim a zimu noo tak na ty asi do slev čekat nevydržím. Nebo spíš budu muset vzhledem k finančnímu stavu.



1) úplně obyčejné bavlněné tričko s dlouhým rukávem. Hodně se mi líbí jeho délka, takže mi nebude táhnout na záda.
2) tričko s 3/4 rukávem a délkou něco kousek pod pupek. Přemýšlím nad tím, že ho ještě o něco zkrátím a na boku nebo ze předu na zavazování. Pod to delší tílko a je to.
3) je t´aime Paris. Tak na tohle triko jsem koukala ještě za plnou cenu a o to jsem z něho měla větší radost, když jsem ho našla ve slevě.
4) hnědá řasená halenka. Parádně se v tom ztratí břicho :DD Akorát mě štve to, že vyžehlit ho trvá strašnou dobu a zmačká se za neuvěřitelně krátkou dobu.
5) volnější delší tričko, popřípadně letní šaty na plavky.
6) z tohohle trika mám v plánu udělat tílko na příští léto, nebo ho tak nechám. ještě nevím.
7) úplně obyčejný hnědý tepláky, velikosti S a oblíknu je úplně v pohodě.
8) tílko volného třihu na doma.
9) žlutej pásek. Na halloween se bude hodit.
10) nejoblíbenější černý pumpky. Jsou to takový ty "podsrávačky", neuvěřitelně pohodlný a láska na první oblečení.
11) spodní díl od plavek velikosti XS. No na motivaci a opalování dobrý.
12) světle hnědý triko s lebkou na zádech. Chtěla bych ho přebarvit a doufat, že tam ta lebka zůstane.
13) sukně, u který byly otrhané knoflíky a nefunkční zip. Po pár úpravách bude jako nová :)

Noo a to je vše. Joo přece jen ještě něco. Zavítala jsem do knihy a tam už mají diáře na příští rok a tenhle se sovičkama tam prostě nešel nechat. Jen ta cena by mohla být příznivější, ale i tak to je takovej ňuňu...

6 komentářů:

Cookie řekl(a)...

wow no nekup to!

Inak pozyvam ta moju prvu giveaway - parfum CK!
http://cookieswardrobe.blogspot.com/

nat řekl(a)...

TY VOLE XDDDDDDDDDDDDDDD
dneska jsem celej den řešila, kterej diář si mám koupit, že se sovama ni s těma muffinama ani knoflíkama nemůžu nikde vytáhnout prostě XDDDDDDDD

tak jsem si vybrala ten červenej s těma kruhama jakoby :))) <333

Spencie řekl(a)...

S těma hadrama mě fakt sereš, serete obě XDD některý věci bych brala na hned a o tom Paris bych taky přemýšlela i normálně kdybych ho viděla :) .. A diář je ÚŽASNEJ! Ale ty ceny za ně jako .. jsem ráda, že mám svátek v září a tak je dostávám k svátku XD

Lenka řekl(a)...

sovičky :)) www.lencino.blogspot.com

mimochodem, nevíš, do kdy ty slevy platí?:)

Unknown řekl(a)...

cookie: taky jsem si říkala :)
Nat: na to kašli, hlavně že se líbí tobě :))
Spencie: a jakej sis vybrala?
Lenka: hele nevím do kdy platěj.. podle mě dokud to nevyprodaj.. :)

nat řekl(a)...

bohužel, na to se nemůže kašlat. uvidíš sama, až budeš shánět XD