pátek 2. září 2011

I´m a student!

Nemožné se stalo skutečností. Jednu chvíli si sedím před školou a nadávám si jak sem pitomá, že jsem zapoměla diplom doma a druhou chvíli otevírám dopis z jiný školy, že mě vzali na magisterský studium! Osud asi zase zasáhl. Takže od října jsem oficiálním studentem magisterského programu technické univerzity v Liberci. <33 Uvidíme časem jak to celý vůbec dopadne, protože samozřejmě nemám zajištěný žádný ubytování a tak. Snad po 5 letech jsem jela z Prahy do Hradce vlakem. Zlatý naše vlakový nádraží fakt, aspoň to tam není tak chaotický. Na druhou stranu by se mi taky líbilo mít na nádraží Starsbuck. Ráno jsem jela s mokrýma vlasama takže mě automaticky hned začalo bolet v krku, prima.

Byla jsem teda na měření tuku, díky poukazu ze slevomatu, u "odborníka" v Hradci. A čistýho času by to stačilo tak na 15 minut tam být. Dozvěděla bych se jen to co jsem chtěla vědět bez přednášky o tom jak je Herbalife nejlepší a že je lepší pít ke snídani šejky než normálně jíst. No tak jsem se dozvěděla pro mě docela podstatný informace - třeba kolik můžu denně sníst kcal a nepřiberu, co moje tělo potřebuje a moc se mu toho nedostává a vím od čeho se můžu odrazit :) V New Yorkeru měli ještě pár věcí za 29Kč takže jsem si odnesla ještě do sbírky pásek, tílko na doma a spodek od plavek. Né, Andy nebuď naštvaná, ale ono to tam fakt nešlo nechat :DD Jooo a pro ty kdo to ještě nevědí tak v AVONU mají melounovou vůni, sprchový gel a tělový mlíko ve STÁLÉ NABÍDCE! Já jsem to třeba až do teď nevěděla, protože už se mi tyhle katalogy vůbec nedostávají do rukou.

Dneska jsem v Albertu si vzala nový vydání časopisu Albert v kuchyni a hned na první pohled mě zaujal recept na Gratinované brambory. Noo takže v nejbližší době dodám jak se to povedlo mě s vlastním vylepšením v nějakým dalším přispěvku. A vůbec mi to celý zářijový číslo přijde, že v něm je daleko víc receptů než obvykle. :))

A zítra NIKE RUN PRAGUE! Triko s mottem Virgin first run , čip na botě, úsměv na tvář a poslední místo je mé :))

1 komentář:

Spencie řekl(a)...

Ty seš strašná MRCHA ! XD Místo toho, abys mi něco přivezla za mojí scénu z minulýho dne, tak si ještě dokoupíš věci a zvesela si to sem napíšeš XDDDD
Fakt mají v Avonu melounový věci? <333 To vůbec nevím, tak to musím hnedka objednat!
Přeju hodně štěstí na Nike Run Prague, tak pak napiš první pocity hnedka. A nezapomeň vyfotit ty věci, co sis koupila ať si můžu dokousat vztekem nehty XD