úterý 13. září 2011

My B-day.

Dneska už sem zase o rok starší. Narozena v 10 20 ráno. Nevim teda jestli se něco změnilo, kromě toho, že číslice v při kolonce věk jinak asi nic. Joo teď se projevilo moje věčné zanedbávání doktorů a poslední dobou jsem tam fakt týdně na nějakým jiným oddělení. Další ještě vyšetření mě čekají, který bych teda snad nepřála ani svému nejhoršímu nepříteli. Uvidíme jak to celý dopadne. Doufám, že dobře. Přestává mě totiž bavit pořád chodit s modřinama na rukách kvůli tomu, že mi praskají žíly.

Včera jsem byla v Praze a udělala si tak trochu dopředu radosti k narozeninám. Zavítala jsem do Marks and Spencer a měli tam 40% slevy na vybranou kosmetiku. Tak jsem si koupila celej set co jsem tam našla lesního ovoce. Za celkem 135,- mám sprchový gel, roller do podpaždí, krém na ruce, krém na tělo a pěnu do koupele. Už se nemůžu dočkat až to budu moct používat. A fakt nádherně to voní <333

Pak jsem byla v claire´s jewellery a za krásných 29,- (z 119,-) jsem si koupila žaludy do uší. Jen škoda, že už k tomu neměli třeba veverku na řetízku aby to bylo komplet.



Natt mi dneska dala pomůcky do školy určené přímo pro vysokoškoláky, jůů už se těším až tam někde při testu vytáhnu tužku s Hello Kitty a budou jen nechápavě koukat. <33 A mám neuvěřitelně pozornou mamku. Už včera to nemohla vydržet a dala mi dárek k narozeninám. Koupila mi takovej kryt na Ipod, který se mi hodí při běhání. Ipod se do něho zasune a pomocí suchého zipu se to připevní na ruku. Už teď se těším až zase budu moct jít běhat a vyzkoušet to <33

7 komentářů:

nat řekl(a)...

žaludy do uší XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
XDDDDDDDDDDDDDDDD NENE

nat řekl(a)...

ježíš chci do MaS!

Unknown řekl(a)...

teď jsou to favoritní naušnice :DDD

Mary řekl(a)...

Všetko naj! žaludy XDDDD už len to slovo XD

nat řekl(a)...

ti je volíznu zejtra na pouti *88*

Spencie řekl(a)...

Achjo ja ani nevim jestli mam bejt jeste nasrana nebo to neprechazi nahodou do nenavisti XDDD Samozrejme ti zavidim celou tu sadu lesniho ovoce, protoze lesni ovoce je hnedka po melounu nejlepsi no ! A tak me teda seres. XD
A i s tema zaludama XDDD
Jsem nevedela, ze mas Iphone :O , ale s tim krytem uz vypadas jak spravnej sportovec!

Unknown řekl(a)...

Mary, no právě to slovo :DD mum mě taky nejdřív nechápala když jsem jí volala co jsem si koupila :DD

Natt, chceš si líznout pořádnýho žaluda? *88*

Spencie, ne ne to tak nebude určitě ne :)) počkej až budu v Liberci, ty za mnou přijedeš a budem chodit jen po slevách a takových akcích, že nebudeš vědět co dřív :DD
to není iPhone ale jen iPod (na písničky, obrázky, aplikace a tak) ta stará verze.. mám ho už asi 2 roky noo