úterý 13. září 2011

B-day Párty.

Tak jsem to přežila. Předem říkám, že to bylo naprosto výborná akce a nějaký momenty vím jen z doslechu protože si toho moc po pravdě nepamatuju. Párty byla v sobotu na myslivecké chatě.

Na chatu jsem se dostala jako první a čekala na ostatní, hlavně na George až přijede s klíčem. Natt se ukázala jako úplně nejvíc nejlepší kámoš, a když jsem jí řekla, že už jsem na chatě, tak přijela abych tam nečekala sama. Noo a protože jsme měly dlouhou chvíli tak jsme si už rozdělaly první flašku - jahodovou bowli původně určenou na Slapačku. Takže místo oběda flaška se sýrem a sekanou :DDD Noo a pak se začali sjíždět hosté a párty začala. Přijela i Wendy z Pardubic a moc ráda jsem jí poznala. Neznám nikoho kdo by si tak rychle uměl vymýšlet vlastní slova co se pak chytnou i u ostatních, klobouk dolů.

Popravdě už nevím koho to napadlo, ale začaly jsme mít piknik před chatou. Takže ze začátku to byla jen deka, flaška něčeho, já, Wendy a Natt. Později už to bylo x-litrů vypitého pití, flašek, jídla, další holky kolem a mrtě srandy. Joo ze začátku to tak vypadalo, že holky mají svoje místo před chatou a kluci seděj za chatou. Nejvíc to rozsekal Jéňa, že tady je to mnohem zábavnější a aspoň něco uvidí. :DDD Přišlo mi, že kdokoliv přijel tak mu stačila tak půlhodina a byl s námi na stejný alkoholový vlně a čím toho bylo víc tím to začalo být lepší. Takže se pilo, pilo, pilo, pilo a pilo.

Noo a tady přichází už chvíle, od který to mám celý jen v útržkách a moc toho nevím. Spíš většinu. Že tam byla policie vůbec nevim :DD Mrzí, že někdo odjel hrozně brzo domů! No a pak se prej i tancovalo na stole. Někdo mě moc štval, jak mi pořád sundával triko a mlátil mě s ním a půl večera tam lítám v podprsence, žejo Míšo! Ani nevim v kolik jsem šla spát, ale dala jsem si 2 frisca na dobré spaní a šla. Potom mám menší kóma, že ani nevím, že mě někdo budil a zacpával mi nos, žejo Míšo!

No horší to už bylo druhej den po ránu. To fakt umíral fakt každej :DDD Ale fakt ta akce neměla vůbec chybu a moc díky všem pozvaným co se dostavili, protože bez nich by to nebylo takový! Fotky nemám zatím žádnou, ale podle toho co jsem slyšela stejně asi žádná nebude možná veřejně publikovat :DD Jo tady aspoň jedna půjčená od Lůcy z FB - tak to byl náš piknik :DDD



No a jen co nám s Natt otrnulo, tak už zase máme koňský nápady na další akci, tentokrát v dámském stylu! My se prostě neponaučíme. :D

1 komentář:

Spencie řekl(a)...

No koukam, že to bylo hodně veselý XDDD tak doufám, že se časem ukážou i fotky :)) Vendy je suprová úplně.