neděle 18. září 2011

Indy a Witch

O tomhle víkendu byla u nás v Trutnově pořádána první pouť. Skoro všechny vesnice okolo pouť mají, jen my ne. Tak letos to byl první ročník. No, co na to říct. Spíš to byla taková opravdu parodie. 5 stánků, 6 atrakcí. I přesto mě v pátek zhruba 40 minut tam stálo 200 Kč, protože Lukášek (něco jako můj mladší bratr, kterého znám už od plínek :D) musel vyzkoušet skoro všechno no. Byla jsem s ním na kolotoči a pánu se nelíbilo, že tam děláme blbosti. Tak od čeho to pak je? Noo a pak jsem byla zase v práci, dlouho, takže jsem ani nestihla Harryho :/

Fotka je z práce, předtím než přivezli burčák a od tý doby jsem se nezastavila. Zjistila jsem, že je fakt těžký se lidem vůbec zavděčit a na blbce se dá narazit všude. Jedni ti nadávaj, že je málo rozjetej, druhý že je zase moc, další že to není burčák z vína, ale z jablek, cena je moc vysoká, má divnou barvu atd atd..



V sobotu byly Rudolfovy slavnosti ve Svobodě nad Úpou. Mnohem víc stánků a hlavně trdelník a gumoví medvídci <3 Potom jsme ještě jeli do Tu na kolotoč a autodrom ještě a pak vlakem do Buků na fotbal. Btw. Buky vyhrály. Lukáš jel se mnou a zpátky měl jet sám vlakem. Šla jsem s ním čekat na vlak a když viděl, že klučina co byl ještě menší než on tam čeká sám tak mě poslal pryč, že to taky zvládne :DD najednou byl velký hrdina :DD S Natt jsme se domluvily, že budeme jen tak zlehka popíjet a pojedeme se podívat ještě do Svobody. Na hřišti byla docela trefná nálepka a necháme si takový udělat i trička.

No samozřejmě, že do Svobody už se jelo s takovou veselou náladičkou, tak už to byla jen otázka času, kdy se to zase zvrtne :D Protože tam netočili nic jinýho než Krakonoše, tak jsme chodily do non-stopu pro G do pet lahve. Čuňata. Joo a mají tam mrtě levný panáky medoviny za 10Kč!



Potom tam někdo zpíval country ale takový divný do hip-hopovýho stylu. No tak jsme tam nejdřív u stolu repovaly do toho a pak jsme si řekly, že půjdem rovnou pod pódium. No tak si tam stoupnem a spustíme .. Indy a Witch .. a najednou nějaký pán, že to je pěkný, ale ať si to necháme na dýl, že za chvíli začně ohnivá show. Odstoupily jsme teda a šly na panáka. Potom dýl už tam vystupoval zase někdo jiný a nejvíc jsme se prodraly přímo pod pódium a řádily jak malý holky. Dýl nás to přestalo bavit a šly jsme se přesunout do Deprese. Cestou jsem se vyfotila s týpkem, kterýmu očividně nebylo nejlépe.



V Depresi nic moc a už ani nevim koho to napadlo, že prej pojedem do Tu pod Máj. A to byl můj konec. Nevim v kolik jsem přišla, ale takhle zle mi nebylo ani po tý narozeninový párty a umírala jsem skoro celej dnešní den :DD Aspoň měsíc fakt nikam nejdu!

2 komentáře:

nat řekl(a)...

spíš pán nás odsunul hele XDDDDDD

Unknown řekl(a)...

fakt ? no tak jo :DDD