úterý 30. srpna 2011

Blbec.. blbec.. blbec..

Tohle se může stát opravdu jen mě.. Dneska ráno jedu do Prahy na přijímačky na magisterský studium. Hodiny v mobilu se mi opět zpozdili takže jsem i zaspala. Kokot. No a ve spěchu si pakuju všechny věci a skoro na čas přijíždím před univerzitu. Před vstupem do posluchárny potkám kámošku, kterou jsem dlouho neviděla a povídáme o všem možným. Najednou si všimnu, že v ruce drží kopii diplomu a v tu chvíli mi to dojde jakej blbec jsem.. Vždyť já nemám diplom ani kopii s sebou!!!.. Noo tak ze začátku doufám, že bude možný diplom doložit až dýl, jak to šlo na zatím všech přijímačkách co jsem byla. Ale ne. Paní profesorky mě s úsměvem na tváři vyvedli z omylu, že mám prostě hold smůlu. Paráda. Vypadnu co nejrychlejc ze školy co to jde. Nechala jsem tam i kalkulačku a propisku. Dárek ode mě pro ně, sem fakt kokot.



Potom si jdu do Nike shopu vyzvednout běhací set pro sobotní běh. Už ste někdy šli po eskalátorech když nebyly v provozu? Se to nezdá ale jsou fakt docela dost vysoký :DD U výdeje jsem dostala nejenom objednaný triko, ale i vak na oblečení (barvu jsem si mohla vybrat) a čip na změření přesnýho času a všechno s mojím jménem.. jůůů :))







Potom jsem se rozhodla jít na snídani do mekáče a nedalo mi to neochutnat vajíčkovo-šunkovo-rukolový wrap s pomerančovým juicem.. Fááákt dobrý to bylo, ale k najedení tak ještě aspoň dva.



Noo a potom se mi ještě nechtělo z města a rozhodla jsem se jít po krámech. Navštívila jsem HM, ale bez slev to není ono. Pak sem šla do New Yorker. Ze začátku teda nic moc. Jo našla jsem jen ponožky na každý den v týdnu. V druhým patře už to byla jiná. Kupa zlevněnýho oblečení za 29 Kč . Úplnej ráj. Některý věci byly třeba zlevněný i z 5kila!! No to tam prostě nešlo nechat. S některýma věcma už mám plány jak je přešít nebo poupravit, vylepšit. Už se na to těším :) Pak se určitě pochlubím, jak se mi to povedlo. Tak aspoň něco se mi za dnešek povedlo i když bych si stále nejradši za to ráno nafackovala.



6 komentářů:

Spencie řekl(a)...

To si děláš srandu, že ti nedovolili ten diplom pak doložit? :((( Takže jako nic ?? :// ...
TY SEŠ TAKOVÁ MRCHA S TĚMA SLEVAMA PROSTĚ !!! XD

Spencie řekl(a)...

A ty věci na běh, to je super! Příští rok jdu do toho taky!

Spencie řekl(a)...

Ten přístroj na změření přesnýho času ti nechají ?

nat řekl(a)...

ty blbec nejseš, spíš oni jsou kokoti, že to nemohli vzít a potom doložit, když bydlíš 160 km daleko... zapomenout může každej! :///

PŘESNĚ PROSTĚ mám taky věci za 29 a 59 a 79 jupí XDDDDDDDDDDDDDDD

NN řekl(a)...

nejlepší je to XS a XL. XDDDDDDDDDDD ty vole chci taky další hadry za 29,- prostě prostě!

Unknown řekl(a)...

Andy: no nedělám, ale zase sem ráda, že sem nebyla sama kokos a že i jiní ho s sebou neměli.. je to prostě moje chyba.. ještě mám přihlášky do Liberce tak uvidíme co odpověděj.
tak jako budu s tebou počítat na příští rok, teda pokud doběhnu ten letošní :DD doufám, že mi ten přístroj nechaj, ale podle mě to mají nějak udělaný aby to změřilo jen ten závod že pak to bude k prdu.
Natt: no jo nenadělám nic.. stalo se ..
jo jo a paní ještě právě předemnou předělávala ceny z 79 na 29 tak sem jí to hnedka brala z pod ruky :DDDD to číslování je fakt husný no a nejlepší na tom je, že to fakt všechno oblíknu i XS :DDDDDDDD