pátek 26. srpna 2011

Pokus o zdolání Sněžky č. 2

Třikrát huráááá konečně sem jí zdolala celou a ne jen k Luční boudě. Sice ze začátku jsme měly naplánovaný výlet na Černou horu, ale prostě Sněžka je Sněžka. Ráno v 5:40 sem teda sice myslela, že ten budík rozkopu, ale pohled z okna mě ubezpečil, že bude krásně. Noo tak jsem se vydala na autobus s tím, že mám dobrej čas a v duchu jsem se chválila jak to všechno krásně stíhám a že pro jednou zase aspoň nemusím běžet. No jo jenže to by ten kokos autobus nesměl jet o 3 minuty dřív a já mu mohla jenom zamávat z dálky!

S Natt jsme měly v plánu jít z Pomezních bud. Hrdinky prej že 2 hodiny parkování nám bohatě stačí žejo :DDDD vůbec ne. Samozřejmě jsme si hnedka zahrály na blbý a ani jsme pomalu nevěděly kudy se máme vydat. Vědět, že ta cesta bude pořád krpál nahoru - krpál dolů - rovinka - schody - krpál nahoru tak bych teda radši šla Obřím dolem kde to je aspoň jen a stále nahoru:D. Ale zmákly jsme to a asi po dvou a něco hodinách jsme se doplazily nahoru. Počasí jsme vychytaly opravdu luxusní, i ten větříček byl příjemnej. Navštívily jsme i poštovnu, kde Natt psala pohledy a mě se během tý doby povedlo i usnout :DDD. Potom Natt hledala Cache a ne a ne jí najít. No a já jako naprostej laik sem jí našla úplně čirou náhodou! Že bych se toho taky chytla? :)







Cesta zpět utíkala teda mnohem rychlejc mi přišlo, slunce víc svítilo, vítr stále míň foukal. Moc jsme teda nechápala ty lidi co se vydaj třeba v 12 na Sněžku, vlastně v tom největším vedru. To bych nedávala. Chytře jsem si taky spálila pravou polovinu obličeje a krku takže na půlku vypadám jak spařený prase :DDD Cestou zpět jsem tak přemejšlela co bych si dala k jídlu a protože doma nic tak jsem chtěla jít k číňanům. Říkám to Natt a ona že taky už nějakou dobu nepřejmejšlí nad ničím jiným jestli si dát kung pao nebo ne. Ona nakonec odolala, já ne. :DDDD

Večer byla rozlučková párty s Čačenou, která za chvíli odjíždí na rok do Španělska. S Majš jsme se domluvily, že jí uděláme rozlučkovej dort ve tvaru Španělský vlajky. Dort jsem už upekla den předtím s pudinkovou náplní a pak už jen chybělo ho ozdobit marcipánem. Recept na dort jsem dostala, stejně tak i na polevu, ale tu jsem si trochu upravila, protože mi to přišlo, že by to bylo moc sladký. Klíďo píďo recept dodám, kdyby měl někdo zájem :) Dort měl úpěch a každýmu moc chutnal a mě spadl kámen ze srdce, upřímně. Nápis přeložen pomocí google překladač, tak jsem si moc nebyla jistá jestli je to dobře, ale prej jo. No a tohle je výsledek našeho úsilí:

5 komentářů:

nat řekl(a)...

JŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮ XD

Spencie řekl(a)...

Posílej recept ! :)) Ani jsem ho neuchutnala a to jsem si na něj dělala takovej zálusk :D Jaks mohla usnout? :D :D :D

Genius řekl(a)...

Ty prostě usneš všude kde se dá :-)

Unknown řekl(a)...

Andy: pošlu ti to na maila :) a jako zaváhalas že sis nedala :DD doteď to nechápu, prostě výstup mi dal mega zabrat :DD

Spencie řekl(a)...

Na jakej mail si mi to poslala? XD