úterý 23. srpna 2011

OAMF

Fakt jsem stále vyčerpaná. Jako každej rok tak i letos se u nás v Podkrkonoší konal hudební festival a jako každej rok jsem neměla v plánu tam jít, protože buď jsem nikdy nebyla v tenhle čas v republice, nebo jsem makala. No a letos to mělo být tak, že jsem měla být ve stánku kousek od areálu. Začínal už ve středu a začali se sjíždět první nadšenci.

Protože náš stánek byl jen takovej ten zelený zahradní a nedal se pořádně ani nějak uklidit, tak šéfové se rozhodli, že se tam budem střídat a pojedem non-stop. Takže první noční vyšla na mě a šéfovou, ale po tom co sem jí viděla, že stejně tam jen zívá tak sem jí poslala spát a byla jsem tam sama. Zase vlastně až tak sama ne. Buď kolem stále někdo chodil a nebo prostě tam přišli takoví týpci co si tam se mnou povídali až do rána takže to rychle uteklo, jen nemusela být taková vlezlá zima. No pak jsem se chtěla jít domů vyspat, jenže bylo takový vedro, že se v tom ani nedalo spát tak sem asi jen 3 hodiny se válela a pak sem se rozhodla jít zase pracovat. Nejdřív jsem teda byla ještě povolána do druhý práce a pak zase jsem šla do stánku. No a tím jak přijeli další lidi tak to už začal být trochu mazec a zastavila jsem se až ve 2 ráno pak na chvíli se domů prospat a od rána na novo.

No a vlastně takhle obdobně to šlo až do pondělí do rána s tím rozdílem že pak všechny ostatní noční směny jsem fungovala s Míšou, neteří od šéfový. Na stánku už sem byla fakt častějc než doma. V pátek mi volá kamarád, že zkouší vyhrát lístky na rádiu a že se na něj usmálo štěstí a že je vyhrál a jestli se tam nechci s ním jít večer podívat, tak říkám že jo. Jůů poprvé budu na fesťáku. Pozdějc se vrátila mum z práce a ona měla už dávno koupenej lístek tak jsem měla jít s ní ho vyměnit za pásky do areálu. Si tam tak v klidu stojím, čekám na ni a najedou mě osloví nějakej maník s tím jestli jdu dovnitř, tak mu říkám, že ne, že pracuju ve stánku a stejně nemám pásku. On na to, že vyhrál 2 vstupenky v nějaký soutěži, ale že má problém a jen jednu mu nedají a jestli bych byla tak hodná a šla je s ním vyzvednout. Tak jsem šla. No asi si to představoval tak, že mu je dají jen do ruky a ne hned na ruku:D a říkal, že mi moc děkuje a že si ji teda můžu nechat a aspoň přijde na panáka. Stejně nepřišel. Tím pádem jsem přišla k free vstupence číslo dvě:D Juhůůů.

Stejně sem tak nějak neměla ani moc času chodit dovnitř se dívat. Když jsem měla chvíli volno tak sem byla ráda, že jsem šla domů a mohla sem aspoň na 3 hodiny spát. Jo vlastně jedinou kapelu co jsem tak skoro celou viděla byly SKINDRED a jako dobrý! V sobotu jsem byla s klukama na obědě u Háďátek. Sice jsme teda hrozně dlouho čekali, ale to jídlo stálo za to! Kuřecí s zaziky omáčkou a brambory.


A dokonce dárek jsem dostala, protože jsem si tam chtěla koupit jeden klobouk a oni už ho neměli a navíc byl stejně drahej a ani bych na něj neměla tak když byla Míša s klukama vevnitř tak mi aspoň takovou malou náhradu koupila. Prej mi to je hodně podobný takovej anděl s ďáblem v těle :)



Musim teda fakt uznat, že jsem si to tam s Míšou uživala a byla hrozně fain. Celkově mám těch pět dní tak nějak slitých v jeden velkej alkoholicko-workingovej mejdan :DDDDDD takže díky ti <3

V pondělí a v úterý jsem pobývala v matičce Praze a konečně si vyzvedla opravenej iPod. Hm, jenže jako záruční opravu mi to neuznali, takže to co jsem si vydělala na dýškách při festu tak jsem hnedka dala do opravy noo :( za blbost se platí. Ale konečně už zase si při běhání nebudu moct změřit jen čas. Nike run se blíží musím potrénovat ne.

4 komentáře:

Biancaprincipessa řekl(a)...

drzim palce!

http://www.biancaprincipessa.blogspot.com/

Spencie řekl(a)...

Tos to měla teda pěkně pracovní :/ se vám ten stánek nezbortil při tom pátečník slejváku ? :D

Unknown řekl(a)...

biancaprincipessa: díky :)

Andy: joo taky jsme ho jednu chvíli museli držet za tyče a díky tomu větru mi to ani nepřišlo, že jsme pod plachtou schovaní :DD

nat řekl(a)...

jů kdybych si to tady přečetla, nemuselas mi to vyprávět celý XDDDD