středa 10. srpna 2011

Food, food and food

Poslední dobou mě strašně baví vymejšlet něco novýho na vaření tak na ochutnání. Baví mě i plánovat si co si udělám třeba týden do předu, což sem nikdy k tomu cestu nenašla, natož abych si to zapisovala a skoro vždycky dodržovala. Fakt skoro vždy, protože třeba v pondělí jsem byla s Natt v Pze a to prostě nešlo nejít do Mekáče, nedat si McChicken menu a pak jen sedět a přemejšlet jestli si jít ještě pro Chickenburgera nebo ne. NO samozřejmě, že jsem šla a přežrala se! Nevim no jako snažím se co to jde, ale prostě mě ty kila nejdou dolů, ať dělám co dělám :/ Existuje spravedlnost, když Natt už je taková vychrtlina vychrtlá a já pořád stejná?? No závidím ti, vole. :DDDDD Musím víc víc víc běhat a míň se cpát čokoládou, ale copak to jde ?? Každou chvíli někde v akci! Oni věděj, jak člověka podpořit! Další špatná zpráva je zjištění, že mi do teď Ipod stejně ukazoval blbě uběhnutý km, ale doteď nemůžu na to přijít jakto :// Jinak sem si taky svojí šikovností ho i rozbila při běhání a reklamaci mi neuznali, shit! Prostě se mi zase jinak daří no.

Něco z mých jídelních výmyslů

půl sáčku vařený rýže, 200g kukuřice, hrst hrášku a 150g kuřecího masa. Nejlepší je nejdřív jen to maso okořenit a z prudka osnahnout a pak přidat kukuřici a chvíli orestovat. Hrášek jsem měla čerstvej ze zahrady a nemělo to chybu.


I když to tak nevypadá tak tohle jsou opravdu jen 2 našlehaná vajíčka s jarní cibulkou a kaiserkou.


Moje první domácí výroba sushi. Můžu říct, že jsem se toho fakt bála, ale byla jsem mile překvapená, že mi to šlo. Sice ta první rolka byla taková málo dotáhlá, ale druhá už se fakt povedla. Na internetu je kupa receptů jak vařit tu rejži, ale v rodině máme ještě takovou specialitu. Když dáte rejži asi tak na půl hodiny až 40 minut před samotným vařením do vody odpočinout a pak až jí prolejváte, tak po uvaření bude ještě víc taková lepivá. A protože jsem naprostej závislák na krabích tyčinkách, tak moje rolky byly jen s nima a okurkou. Jen zázvor sem zapoměla, ale i tak sem se fakt toho přejedla!


Měli v akci omáčku Uncle ben´s s ananasem a sladkokyselou omáčkou, tak jsem neodolala. Přidala půl sáčku rýže, trochu mandlí a 100g týhle omáčky. Ještě by se k tomu hodilo kuřecí maso třeba, ale i tohle mi stačilo.


Rajská polévka od Alnatury v pytlíku je celkem taková nijaká no. Vylepšila jsem ji lžící zakysané smetany a k tomu Knuspi jarní zelenina a hned to bylo lepší.


Mrkvové karbanátky. Tak tohle mě napadlo už ani nevím jak, ale taky sem o tom dlouho spíš jen mluvila a dneska si to konečně i uvařila.
Ingredience: 4 mrkve, 3 stroužky česneku, 1 menší cibule, 1 vajíčko, koření dle libosti a strouhanka. Mrkev jsem nastrouhala, přidala rozdrcený česnek a nakrájenou cibuli a vajíčko. Místo strouhanky jsem rozemlela 4 Knuspi chleby jarní zeleniny a přidala k tomu hrst vloček. No pak jsem to všechno spojila do hmoty, vytvarovala a osmažila za sucha na pánvi.


Výborně se to doplňovalo ze zeleninovým rizotem s račíma ocáskama <3

1 komentář:

nat řekl(a)...

SUPER, SUPER, SUPER <333333333

to kuřecí s rýží a hrášek + kukuřice jsem si taky dělala asi 2x, obyčejný ale nejlepší :D

ty vole nejsem hubená, ty seš taky ale, ale nevidíš to na sobě prostě. v lednu jsi byla prasoň.