neděle 31. července 2011

Just do it

V týdnu tu mum měla na návštěvě kamarády, kteří chtěli mít aktivní dovolenou. Jejich aktivní dovolená spočívá v tom každej den najet minimálně 100 km na kole a prohlídnout si krásy našeho kraje. Nejlepší trasy pro ně jsou do kopce a pak zase rychle z kopce a nejlíp nezpevněným terénem. Jeden den do vás lejou slivovici horem dolem a druhej den máte podávat nějaký výkony na trati :DD Naštěstí jsem je ukecala, že prostě s nima tak dlouhou trasu nepojedu, tak se umoudřili a nakonec z toho bylo něco kolem 65 km! Celá trasa nakonec byla následující: vlakem do Starkoče - kolem na Náchodský zámek - Hronov a Jiráskův dům - kolem věznice v Odolově - na Žaltman - přes les a mrtě kopců vyjet ve Lhotě. No celou cestu to vypadalo asi tak, nejdřív pánové, chvíli nic a jela mum a pak dlouho dlouho dlouho dlouho nic a teprve já. A jako bonus z celý cesty jsem dostala žihadlo do třísla. Ty malý svině měli hnízdo přesně uprostřed cesty a kolem samý močály. Obejít je znamenalo podlést elektrickej ohradník a doufat, že nějaká kráva se nerozeběhne za mnou. No.

..cesta vlakem vypadala taková nevinná..

..názorná ukázka toho, kdo jde kopce pěšky a kdo je dupe na kole..

..medvědi u Náchodskýho zámku..

..jedna skupinová..

..a krmení daňků..


Jinak jsem taky v absolvovala svůj první pracovní pohovor v životě. Mám z toho takový rozporuplný pocity. Ze začátku mi to ani tak hrozný nepřišlo, pořád jsem si říkala, že oni jsou taky jen lidi no a pak se nervozita dostavila, ale rychle se přemohla. Jen to nemám zatím s čím porovnat. Cestou byly ohromný pole se slunečnicema a neodolala jsem taky ji utrhnout a přivést babi a dědovi.


V týdnu jsme taky měly s Natt menší foto akce a tímto bych jí chtěla poděkovat, protože jsem vždycky o takových fotkách jen snila, ale nikdy je neuskutečnila. Díky < 3. Sice ze začátku to bylo takový divný, ale postupem času mi začalo být jedno, že kolem jezdí auta a že já se tam patlám bahnem a tak. Stále více mě láká se aktivně zúčastnit téhle akce Nike run Prague, která vlastně bude za měsíc a něco.

Jo vim, že měsíc na přípravu je hrozně krátká doba, ale mě ani nejde tak o čas a o to kolikátá doběhnu jako spíš o to zkusit si to a třeba pak se začít účastnit pravidelně a mít to s čím srovnávat a nasávat atmosféru tohohle závodu. Prostě to jen zkusit. Ty jo už si přijdu jak ten chlap (teď nevim jak se ten film jmenoval) jak taky běžel maraton jen kvůli tomu aby se vyrovnal přítelovi jeho ex :DD Na druhou stranu těch 10 km není zase tak hodně navíc se běží historickým centrem Prahy a každej si může vymyslet svoje vlastní motivační triko. Tak a od pondělí začínám jak trénovat tak najíždím na úplně nový režim. No kdyby se třeba někdo chtěl přidat tak nechť se ozve. Budu ráda :)

2 komentáře:

nat řekl(a)...

Já jsem na to na jaře hrozně děsně chtěla a jako, že 100% půjdu.. a pak jsem si uvědomila, že to je právě jen 10km a všichni poběží úpln+ strašně rychle na mě, takže to neuběhnu.

Spencie řekl(a)...

Maraton lasky, nedavno to davali v TV XDD Máte spolu krásný fotky, každá. a klidně to jdi zkusit ten Nike run, určitě to bude v pohodě,ale taky si myslím, že poběží hrozně rychle všichni.