sobota 23. července 2011

Dream in dream

Taky už se někdy někomu zdál sen ve snu??? Mě se to stalo minulou noc a překvapivě si ho i celej pamatuju, což se moc často nestává. Zvláštní je, že v mých snech skoro nikdy nevidím lidem do obličeje takže ani nevim kdo tam se mnou byl :D Ale teď k samotnýmu snu. Zdálo se mi, že byla zima a s několika lidma jsme jeli někam sáňkovat na kopec a s někým jedu úplně strašnou rychlostí se řítíme dolů. Najednou sjedem z cesty mezi stromy a do jednoho to naboříme. Bum a ta rána mě probudí do druhýho snu, kde se nacházím ... ani nevim kde, je léto a mám jet nějaký automobilový závody jako spolujezdec. Navlékli na mě strašně moc velkou kombinézu úplně křiklavě zelený barvy. Chystáme se vyjet, závod se daří, ale v poslední zatáčce před cílem selžou brzdy a auto napálí do stromu. Tím už se opravdu vzbudím s výkřikem na svý vlastní posteli a štípu se do ruky jestli to není zase další sen, ale tentokrát už sem se fakt vzbudila. No a následně na to jsem nemohla usnout a stále sem nad tím přemejšlela. Ve snáři ani zmínka o tom.

Včera už sem i přemejšlela, že bych si koupila nějaký holínky na léto, protože teplo už stejně žádný nebude, ale po prohledání netu a při pohledu na ty krásný ceny jsem si to hodně rychle rozmyslela. Takový co by se mi fakt líbily tak 18stovek. Oni už fakt nevěděj co by si za to řekli. Tak tooo nic. Ale ještě jsem na netu našla něco moc krásnýho <3 a navíc mají teď SALE 50% OFF EVERYTHING. Jůů. Tady malá ukázka:








Mě osobně se moc líbí ta ptačí klec a jelínkový naušnice. Takže malá inspirace třeba pro ty, kdo to umí se dřevem popřípadě se to dá objednat na Stolen Thunder , kde toho je k nalezení mnohem víc.

Dneska konečně po dvou dnech přestalo pršet a tak jsem ráno mohla jít běhat. Do parku to vůbec nemělo cenu, protože za chvíli bych měla úplně mokro v botech tak sem se vydala podél vody. Všichni na mě koukali jak na nějakýho blázna, je vidět, že tady buď nikdo není nic zvyklej dělat nebo se radši zavřou do posilovny. Chlapi, kteří dělaj silnici se diví, že si zacpávám nos když procházím kolem a prej "copak slečno smrdí vám práce" a já "ne ale s asfaltem v plicích se špatně běhá". A dneska budu ve sportu pokračovat a mizím na kolo.

1 komentář:

Spencie řekl(a)...

ty furt běháš jo? Tak to máš můj velký obdiv!!