čtvrtek 21. července 2011

Hope

Začínám mít ze všeho tak nějak mega depku. Čas hrozně letí a stále něco plánuju, přemejšlím ale tak nějak ta realizace chybí no. Na školy jsem se překvapivě nedostala pro velký omezenou kapacitu. Prima. Ještě jedny přijímačky mám na konci srpna, jenže když to tak vidím jak to je tak v to už ani moc nevěřím. První věc na číču. Hledám teda práci. V tomhle našem regionu najít dobrou práci se rovná malýmu zázraku. Nejlepší je, že když už by něco takovýho bylo tak prostě chtěj praxi, kterou absolvent nemá. Další věc na číču. Teď mám aspoň teda brigádu na koupališti v občerstvení, jenže to zase záleží na počasí a při pohledu z okna spíš tvrdnu doma než v práci. Joo ale zase když je pěkně tak to se nestíhá. Docela dobrý no začít v 10 a zastavit se až v 7 večer :D No tak dělám cokoliv co se naskytne, abych měla vůbec nějaký peníze no :/ Fakt to není moc příjemný bejt věčně na suchu a všude akorát vidět výprodeje a vědět že prostě ani na to nemám.. No a konec stěžování pro tentokrát. Doufám, že prostě dopadne to co dopadnout má a budem se mít fain.

Inspirace - pro ty z nás co ani nemají na to, aby si mohly koupit barevný rozlišováky na klíče. Stačí k tomu jakýkoliv lak na nehty no a je to :)

Na náměstí s hawaii pizza po asi dvou měsících <333



Soutěž s gervais - za 8 víček květináč na bylinky s motivem. Jen mě mrzí, že je tak malej a navíc že jsem dostala nalomenej :/


Moje první letošní sklizeň vlastních hrachů jůůů. No teda spíš to něco málo co jsem ještě nestihla sníst :DD


A toto je prosím můj mega poslušnej kocour Wertil , který nemůže nikdy spát na jednom místě, ale vždycky tam kde mám položený nějaký věci, nejčastějc je to na batohu, tašce, oblečení a na notebooku :DD


A na závěr v albertu :DDD



4 komentáře:

Spencie řekl(a)...

to mě mrzí ty školy, snad dopadnou ty poslední přijímačky :// .. Taky už mám lusky, ale já je ani nestíhám fotit, musím je jíst za cesty z práce než mi je někdo sežere XDDD .. ty klíče jsou hustý :OOO to musím zkusit hnedka!

Unknown řekl(a)...

to je hroznej mor ten hrášk co :DD

nat řekl(a)...

já letos hrášek neměla a dřív jsem to žrala na kila! vlastně jsem neměla asi pár let lusky... a milovala jsem to nejvíc na světě :)

Unknown řekl(a)...

dovezla bych ti, ale jak se znám tak bych je cestou sežrala tak se musíš stavit :DD