neděle 3. července 2011

Tour de Čechy

4 dny a více než 1200 km za volantem, tak to byl můj pracovní týden. Obdivuji mum, že může tohle absolvovat skoro pořád, ale asi se dá na to zvyknout. Mě tohle teda bohatě stačilo. Hlídat cedule, nikdy nevíš kde budou stát, naučit se ignorovat řidiče, kteří si myslí, že jet 20 cm na tebou je normální a stále přelaďovat rádio na jinou frekvenci. A další můj problém, ne dvakrát dobře snáším jízdu v autě, takže to bylo více méně utrpení. Nemůžu dělat nic jiného než sedět a koukat se do předu nebo řídit. Číst si to bychom nikam nedojeli. Takový ten pocit jako že najednou se ocitneš v malým uzavřeným prostoru, nemůžeš nic dělat, nikam jít, motá se ti hlava, žaludek se snaží vyhodit všechno co v něm je a jen si přeješ aby to přešlo.

V pondělí jsem měla přijímačky na TUL. Milé překvapení - všichni uchazeči před testem dostali Red Bull. Ne teda že by to mělo nějaký efekt. Samotný přijímačky celkem nic moc no. Výsledky by měli být v průběhu července, tak uvidíme. Odpoledne jsem ještě stihla před deštěm posekat celou zahradu. Normálně jedním chozením se sekačkou sem nachodila 6.73km !! Dobrý nápad jak spojit příjemný s užitečným. Jinak mi zeleninka krásně roste, ani sem nečekala, že jí vzejde tolik.

V úterý to byl převážně celej den v autě. Navečer poprvé výlet na Hlubokou. Jen škoda, že už měli zavřeno do dvora, ale i tak jsem si v zahradách přišla jak nějaká zámecká paní. Nejlepší na tom bylo focení s mum u kašny. Naše focení spočívá v tom někde chytře naaranžovat foťák, nastavit samospoušť na 10 sekund, stihnout doběhnout, upravit se, vypnout prsa, nahodit úsměv a zatáhnout břicho. Asi na dvacátý pokus, po třetím propadu foťáku do keře se mi to podařilo vyfotit :D

Středa další přijímačky, tentokrát na VŠE v Jindřichově Hradci. Výsledky prý budou do týdne. Moc šancí tomu nedávám no, ale uvidíme. Aspoň tužku mi nechali na památku :D Pak cestou domů zase návštěva nějakých zdravotnických středisek s materiálem. Nemít strach ze sinic a jiných takových potvor tak sem měla sto chutí do některého rybníka poblíž skočit. Po cestě jsem si ještě nechala dělat v Kolíně u Vietnamců nehty a u nich už nikdy více nějaký výmysly. Oni si fakt nechají zaplatit každou čárku co na nehtu udělají. Jo sice píšou, že komplet nový doplnění s bílou francií stojí 225,- jenže běda když někdo do toho chce jen další čárku černou a trochu třpytek. Rázem jsou na 545,- Ještě že mi sežrali studentskou slevu.

Ve čtvrtek pro změnu výlet do Liberce na promoci. Slavnostní akce, na který hudebník míchal státní hymnu se studentskou dohromady a ani jednu nenechal dohrát :D Ale jinak to bylo pěkný. I dokonce růži jsem dostala. Jen je škoda, že to tady není v těch slavnostních hábitech, kde si po převzetí diplomu ještě musíš na hlavě přehodit šňůrku. Cestou domů jsme se museli stavit v Jablonci na nejlepší kebab na světě a tentokrát jsem si dala jen masovou variantu s všema třema omáčkama – bylinkovou, kari a česnekovou. I ten přecpaný žaludek a boule za ušima mi za to stály <3 A večer ochutnávka ve vinotéce Rosé vín. Prostě a jednoduše kdybyste někdo nevěděl co mi kdy koupit tak karton Summer wine z Vinohradu prosím a budu ten nejšťastnější člověk na světě :D

No a konečně pátek slavnostní oběd s druhou rodinou na Dvoračkách, hlavně se třeťákem který měl samý jedničky a všem to pořád cpal na potkání. Odolala jsem dokonce mým nejoblíbenějším Mlynářským kamenům a zkusila jsem krůtí steak s brusinkami bez žampiónů a nemělo to vůbec chybu. A večer na chvíli na jedno a jako správná popelka před půlnocí doma. Ó jak jsem na sebe pyšná. Né to spíš bylo celotýdenní vyčerpání.

Jinak u nás stojí celý víkend za prd, je mega hnusně. Parádní začátek prázdnin. Normálně se těším k zubaři. Začala mě růst osmička úplně debilně do dásně takže i jen se usmát mi dává docela zabrat, pusu mám nateklou, mandli jakbysmet a moji nejlepší kámoši jsou teď růžoví kamarádi a valetol. Ale prostě to ještě musím 14 dní vydržet. Fotky nemám, protože jsem si je aktivně uložila na druhým notebooku v druhým domově kam se mi moc nechce takže to bude bez fotek. Časem doplním.

A bonus na závěr: Sehnala jsem lístek na premiéru Harryho s 50% slevou do 3D za 85,- a jsem nejvíc nejšťastnější. To se nedá ani popsat jak se těším normálně jak malá holka <3333 už aby bylo 14. července <3333

3 komentáře:

Spencie řekl(a)...

Jsem byla tak nadsena z celyho postu, ale tim poslednim odstavcem si to uplne cely zkazila XDDDDDD ..
Co pěstuješ za zeleninu? :)) ..

Unknown řekl(a)...

právě že ten poslední je vůbec nejlepší. salát, brokolici, cibuli, polníček, hrášek a fazole, papriku, okurky, ředkvičky .. no prostě celej skleník plnej :D

nat řekl(a)...

to docela přehnali s tou cenou, ale víšco. nemáš si dávat žádný čárky vole, říkám ti to pořád XDDDDDD