neděle 10. července 2011

Sněžka


Už pěkně dlouho jsem nepodnikla žádný pořádný výlet s nočním přechodem někam. No a ejhle co to nevidím, Michuna plánuje přes FB noční výlet na Sněžku za východem slunce. Proč ne. Jen kdybych tak věděla co mě všechno čeká tak bych si to hodně rozmyslela :D Oni sice vydali varování ohledně toho, že se blížej bouřky a kdesi cosi jenže podle meterologický mapy se nám to mělo vyhnout tak sem to hodila za hlavu.

Sraz byl naplánovaný v 23:00 ve Strážném. Celou cestu dobrý, nikde nestáli a poslední zatáčka před cedulí Strážné koho nepotkám? SRNKU. Ještě, že byla jen jedna, protože nevím jestli kdyby za ní šli další tak jak by to dopadlo :D Celkem nás vyrazilo 8 bláznů + 5 psů. Hnedka asi do pár metrech chůze ve tmě jsme si málem podvrkla kotník :DD Znamení. esta nahoru mě spíš připadala jako závod, kdo tam dojde nejrychleji a ani se nedivím, že to 2 vzdali už ze začátku. Cestou byla vidět krásná ozářená obloha blesky. Úplně to bylo všude okolo nás ne. Ale zatím to bylo dobrý, nebylo slyšet hřmění, jenže jak už to na horách bývá počasí se mění ze sekundy na sekundu a dohnalo nás to když jsme došli k Luční boudě a do cíle zbývalo jen 4km! Tak jsme se rozhodli chvíli počkat na Luční a doufat, že se to co nejdřív přežene. Z toho jak jsem byla zpocená a teď najednou jsme jen seděli mi byla mrtě zima, pořád se mi chtělo spát a dešti a bleskům se nechtělo přestat. Sotva každý něco snědl tak už jsme spali :DDDD Nad ránem, když už to vypadalo že dneska nepřestane pršet jsme se zvláštně rozdělili do skupinek po dvou. Dva že prostě nahoru dojdou i klidně v dešti, dva že už půjdou zpět a já s Michunou a jejím pesem jsme čekaly a doufaly, že to přestane. Asi o půl 7 už jsme teda uznaly, že to asi nepřestane a vydaly se cestou zpět. Sotva jsme vyšly tak to začalo ustávat takže Michuna vytáhla foťák a už jsme blbly :)

Jedinná společná s Michunou.

Stačí jen zamáčknout.

Láska s Charečkem.


Panoramata.


Bebe.

Mrtě potu. Podle Michuny spíš reklama na kozy :DD


A konec. Totální vyčerpanost.


Ale jo bylo to fain akorát jsem celou neděli na zabití a pořád jen spím :DDD
Zvlášťní poděkování patří Michuně za fotky, i když říká že to s tím moc neumí tak mě se teda líbí <3

2 komentáře:

Spencie řekl(a)...

z tech fotek to vypada nadherne! Ja uz bych taky mohla vyrazit poprve na Snezku XD

nat řekl(a)...

TY SI PODEJ RUKU S BÁRB TY VOLE! XDD