pátek 15. července 2011

It all ends

Tak jsem se konečně dočkala. Závěrečný díl Harryho. I když recenze na internetu nebyly příliš lichotivé já jsem byla nadšená. Začátek skoro na čas, hned vtažení diváka do děje no prostě paráda. Sice, bylo vynecháno několik detailů, které mi tam chyběly, ale to tak bylo u každýho dílu. Jediný co mi docela vadilo, že v tom 3D občas nebylo skoro nic vidět kvůli tmavým scénám. A další věc - ženská v kině s dětma sedící za mnou. Stále jim říkala proč to tak ve filmu je a co bude následovat. Nevydržela jsem to, zařvala na ni a do konce filmu měla klid. Po filmu máma sedící asi 4 řady za nima mi řekla: "Bylo na čase aby se někdo ozval, aby dali pokoj a hned jsem poznala, že seš to ty" :DD Herecký výkony super. Nejvíc nejlepší Snape - Alan Rickman exceloval. Nechybělo málo a i slza mi ukápla. Ale je konec.. Žádný další čekání na nový díl. Nic... Můžu jen doufat, že zase příjdou s něčím obdobným, ale už to nebude takový. Přece jenom jsem na Harrym vyrostla no.


A na závěr inspirace na lehký oběd - Těstovinový salát s kuřecím masem a jogurtem s česnekem. By restaurace Na vidličce tzv. wellnes menu.

3 komentáře:

nat řekl(a)...

jsem měla wellnese menu na vidiličce 2x a stejně to byl humusek. ale snažej se <3333

Unknown řekl(a)...

hele tohle se jim povedlo, jen to nemuselo tak dlouho trvat když to bylo menu.

Spencie řekl(a)...

Cejtím to úplně stejně !!! Recenze na hovno. Film byl dokonalej až na nějaký detaily, ale tak to je vždycky. A tím se ukončila etapa mýho dětství XDD Jsem s ním vyrůstala a teďka nemám na co čekat =//