středa 12. října 2011

Sushi kukuřice

Jsem naprosto magor do kukuřice. Můžu ji jíst opravdu k čemukoliv, kdykoliv a jakkoliv upravenou. Takže zkouším jakýkoliv variace a možnosti kam přidám tuto pochutinu. Teď to bylo sushi kam jsem to nacpala. Překvapivě mi nikdo nesahal na čelo jestli jsem se nezbláznila a dokonce to i mamka snědla i když sushi moc nefandí. Takže moje nová favoritní kombinace do sushi - krabí tyčinky a kukuřice!



Dneska jsem měla naprosto debilní den ve škole. Statistika mi opravdu nic neříká a nikdo mi nevysvětlí, že prostě se to dá naučit. Když někdo nemá základy tak ani nemá na co navazovat a to co oni už jen opakují je pro mě fakt španělská vesnice. Asi už mi pomalu, ale jistě v tomto předmětu ujel vlak. Dneska jsme měli cvičení a přísahám, že sem jen slepě opisovala co psali na tabuli, na kterou jsem ani moc neviděla (to mi připomíná, že bych už fakt měla dojít na to změření dioptrií a nechat si udělat brýle). No naštěstí jsem nebyla vyvolána, ale odkašlala to Gábi a ta taky nevěděla která bije. No tak pak říká, že to nemá cenu a že si jde spravit náladu do Gate shopu aspoň ponožkama. Tak jdu s ní, protože fakt to nemělo ani cenu tam sedět. Vzdávám tenhle předmět pro tentokrát. No a v Gate jsem našla úplně boží prstýnek jelena s parohama a trenky s beruškama <3333333 navíc ve slevě, no nekupto!

7 komentářů:

nat řekl(a)...

krásný to máš!

musím tě vzít na jednu polivku!

Unknown řekl(a)...

musíme se domluvit!

NN řekl(a)...

JO

Julie řekl(a)...

tak o tom jsem jeste neslysela, kukurice v sushi :D ale mozna to nemusi byt spatne, jak rikas.. :-)

jinak kdybys mela zajem, prave u me probiha giveaway, tak te zvu.. :-)
http://talesfrommywardrobe.blogspot.com/

Spencie řekl(a)...

Toho jelena jako budeš nosit? To je větší než celá tvoje ruka XD
Ty sushi vypadají skvěle. Si dělala sama?

Unknown řekl(a)...

Julie Š: no taky si nemohla, protože jsem ji právě vymyslela :DDD jinak je to fakt dobrý :))

Spencie: no jistě že ho budu nosit i když má mega velký parohy a hlavně když je fakt zima tak i docela studí, přesto jsem ho tam nemohla nechat :DDD
joo sushi jsou moje výroba :)

Markéta Trpišovská řekl(a)...

no jo seš šikula, já když dělala sushi tak to nikdo nejedl :-D
jinak prsten pecka, v Dubaji ho taky měli v jednom obchodě, jsi prostě světová :-)... taky jsem na něj koukala, ale přišel mi příliš velkej....