neděle 6. května 2012

England part II.

Den třetí, část II.
Natt přijela a jely jsme pro Patrika (syn o kterého se stará) do školy ho vyzvednout, ale shodou okolností jsme tam jely zbytečně, zůstal ve škole. Sára odcestovala na víkend do Afriky někam a Katie za přítelem. Co my? My máme dům celý samy pro sebe! :)) Mohla být párty, ale my jsme řekly NE.. další den máme v plánu LONDON tak musíme být fit a ne zmačkaný po flámu, jak to umíme. Jsem teda alespoň vyzkoušela jejich domácí posilovnu, zatímco nám paní kuchařka tady připravila nejlepší večeři.



Den čtvrtý
Ráno brzo vstáváme, balíme věci a vyrážíme směr bus na LONDON. Počasí nám teda moc nepřeje, ale zatím neprší, jen je na mě strašná zima. Joo tady si lidi chodí v žabkách a tričku a já se klepu v bundě. Prošly jsme a viděly všechny hlavní památky. Hlavně na začátku si říkáme, že nebudeme jezdit metrem, ale autobusy a nakonec jezdíme více tím metrem (ono to bylo i tak rychlejší :D).Dokonce jsme se chvíli i na sebe naštvaly.. sorry bro :) to je tak když si někdo pořád myslí, že London Bridge je Tower Bridge.. Kokot já.. Kam jsem opravdu, ale opravdu chtěla jít bylo nádraží King´s Cross - nádraží odkud odjíždí kouzelný express vlak do Bradavic (Harry Potter, vysvětlivka pro nefanoušky). Celá natěšená jsem hledala nástupiště 9 a 3/4 a přesně to místo jako je ve filmu - oblouky jimiž se procházelo. A jaké přišlo zklamání, že nic takového tam není.. Žádný oblouk, žádné 3/4, nic. Taky mě to mohlo napadnout, že to je počítačově upravené, ale aspoň snaha byla. Navštívily jsme i Camden - čtvrť, která je známá pro své trhy, bary a hudební kluby. Nezapomenutelný zážitek. Cyber dog, obchod, který opravdu stojí za to vidět a být v něm. Jednou se tam určitě musím vrátit! Pořád ale k eskalátorům chodím na druhou stranu takže se fakt divím, že jsem se někde nerozsekala :DDDD Ke konci dne už mě fakt bolely nohy a byla jsem ráda, že vůbec sedím.  Usnula jsem ani nevím jak. Ale prd vím, totálně přejedená jídlem, které jsme si přivezly z Camdenu (mají tam stánky a do krabičky vám namíchají cokoliv chcete za pár korun).




Den pátý
Stále si užíváme samotu. Ani nesnídám jak jsem stále přejedená a jedeme se podívat do centra Andoveru. Pěkné městečko, jen by tu mohli mít Primark a TK Maxx :D. Projdeme pár obchodů, děláme fotky a tak. Neuvěřitelná věc se taky stala!!! Vylezlo sluníčko!!! a mě hned stoupla nálada o milion procent!! Přece jenom jsem sem ty sluneční brýle nevezla nadarmo :D. Jedeme taky na návštěvu za Pavlínou (aupair, která bydlí nedaleko) domů. Jejich nejmladší má zrovna neštovice a hrdě nám je pořád ukazuje.  Navečer se jde běhat. Jsem tady z toho opravdu v šoku, jak tu jsou hodní a ohleduplní řidiči. Zpomalí a ještě se na vás usmějí. Prý to tak je normální, jen já hned dělám paniku :D. Sakra, nějak rychle se mi to tu krátí :(.. 




To be continued.. 

3 komentáře:

Spencie řekl(a)...

Cože? Jako to tam není ani trochu označený? Tak jako kde to jsme?! .. Pche. Ale stejně bych tam šla <3 a měli by tam mít i Příčnou ulici! :) Moc vám to sluší a už koukej přijet zpět! Už mi zmrzla vodka XD

nat řekl(a)...

jí nepustím odtud asi XDDDDDDDDDDDD

jinak boží blog<333

Unknown řekl(a)...

Andy: no není žejo! taky jsem se tomu divila.. no tak jí koukej rozmrznout :DDD

Nat: :DDDDDD