pátek 4. května 2012

England part I.

Jsem se konečně dočkala. Nastal čas říct na týden té naší maličké republice sbohem a hurá do Anglie na návštěvu za Natt. Prý tento týden pojmeme jako očistný a nebudeme jíst žádný "prasárničky" a bude detox, jsem zvědavá, jak dlouho nám to vydrží:D.
Letenku jsem měla koupenou už si 2 měsíce dopředu, aby vyšla co nejlaciněji a s výměnou peněz jsem čekala do poslední chvíle. To byla chyba, libra jako by to tušila a stoupla. Zabalila jsem si asi na potřetí kufr. Skoro nic v něm nebylo a přesto byl úplně plnej a těžkej :D.

Den první
Ve středu ráno jsem se vydala směr Praha - Ruzyně a jako před každým letem mě už bylo od rána pěkně špatně. Jak já nesnáším letadla. Nechápu když někdo řekne, že se do letadla těší, tak já teda ne a přijde mi, že s každým dalším letem je to horší a horší. Samozřejmě jsem zapomněla vystoupit na Terminálu 1 takže jsem si udělala krásnou procházku z Terminálu 2. Jaký to byl trošku šok, u nás asi 30 stupňů a sluníčko a na ukazateli bylo London, zataženo, déšť a 9 Stupňů!! Joo to si někdo umí vybrat pravý čas! Odbavení šlo rychle a už jsem najednou stála u vchodu do letadla. Let naštěstí dobrý, žádná turbulence, nic.
Po příletu na Luton jsem první hledala wifi, ale oni všechny zaheslovaný i v BurgerKingu mrchy!, a čekala na autobus, co mě odveze na Victoria Station do Londýna. Už u toho byl pán hrozně moc hodný, vzal mi kufr abych se s tím prý netahala a dal do zavazadlového prostoru. V buse nás jelo jen pár a zažila jsem první změnu. Jeli jsme po dálnici a já měla hrozně divný pocit, že nejedeme dobře a že všechny auta jsou jako bez řidiče a panikařila jsem. Když já taky hledala volat na druhý straně žejo :DDDDD Dobrý. Na Victoria jsem si koupila jízdenku na další autobus do Andoveru a čekala. Malá rada pro ty, kdo se třeba chystají někam do Anglie. Kupte si rovnou zpáteční jízdenku. Vyjde o dost laciněji. Dokonce tam měli i wifi, takže jsem ten čas tam prokecala s mamkou a Natt na skypu. Si tam takhle sedím, mluvím a najednou mi nad hlavou proletí holub a šíleně se leknu :DD ale to je prý normální. No a pak už jsem konečně seděla v autobuse a za necelý 2 hodinky vystupovala konečně v cílové stanici.
Vystupuju z busu a vidím ji, živou, zdravou a smějící se Natálu. Čekejte od ní videoblog. Uvítání velkolepé, dojemné. Jsem hrozně ráda, že jsem tady, že jí vidím konečně jinak než jen přes web kameru. Sedáme pak do auta, dokonce jdu i na dobrou stranu, za což sklízím obdiv :D a jedeme směrem k domovu. Povídáme, povídáme a přijde mi divný, že ta silnice je tak úzká.. se jen zeptám, jestli to náhodou není jednosměrka, ale jsem vyvedena z omylu. AHA :DDDD Tak proto Angličani jezdí tak pomalu a opatrně :D. Přijedeme k domu a já se nestačím divit, tak pěkný dům jsem snad neviděla. Krásný, prostorný, čistý, pěkně zařízený. Rovnou jsem se zeptala, jestli by mě nechtěli adoptovat:D. Seznámila jsem se s Katie (dcera, o kterou se Natt stará) a Joey (pes, o kterým jsem si myslela, že je hodně starý, ale je mu teprve rok). Typická puberťačka to je. Vybalím si, předám dary co si Natt objednala a ona už přichází s Rosé Lambruscem LIGHT a Tesco Cosmem (nápoj na ředění) na uvítanou. Povídáme, povídáme a první lambrusco vypitý. Netrvá dlouho a druhý lambrusco vypitý. Zrada, máme jen dvě. Je vidět, že už je fakt dlouho z ČR pryč :D.



Den druhý
Ráno posnídáme a protože tu nemám s sebou co na převlečení (jen věci na běhání) musíme jet nakupovat :D. Jedeme do Basingstoke (města, asi půl hodiny autem), chytneme mrtě průtrž deště, ale to si zvykám. Protože je Natt zmatkař, trochu bloudíme, ale příště už tam aspoň trefíme i poslepu. Noo a tam nejdřív návštěva TK MAXX, kde nechám hodně peněz a potom návštěva PRIMARK, kde nechám ještě víc peněz :DDD Ale jsem fakt spokojená, co jsem si koupila, všechno beztak po pročištění skříně potřebuji a unosím. Obzvlášť za ty strašně vtipný ceny!! Proč fakt něco takovýho nemůže být i u nás, proč? Odcházím s narvanýma taškama a o něco chudší peněženkou, ale spokojená:)) Jedeme domů a máme oběd. Odpoledne bereme psa a jdeme s ním ven. On na vyvenčení a my běžíme tím naším tempem. Fakt se mi tu moc líbí, všude výhled do okolí a všude zeleň. Potom doma, přijde Katie s Hannou (kamarádkou) s tím, že zítra mají ve škole den bez uniforem a že chtějí poradit co na sebe. Tak se chodí ukazovat v různých oblečeních, posloucháme muziku, povídáme si o různých kapelách, i když ne všemu rozumím, tak je to fain. Večer se seznamuji se Sárou (paní domu). Na to jaký jsem měla z toho strach tak je to super žena. Hned se mnou začala normálně bavit jako kdybych sem normálně patřila a nebyla tu jen na návštěvě, no není to paráda? Potom si s Natt pouštíme film Hunger games. Docela mazec film, doporučuji.


Den třetí, část I.
Ráno po snídani jedeme do Salisbury. To je takové historické městečko asi 20 min autem. Všechno tu vypadá tak krásně staré. Všude pořád stejně ochotní a příjemní lidé, Procházíme se, fotíme, děláme kraviny, a nezapomeneme taky projít obchody. Do TK MAXXU zase prostě musím a čokoládovně se radši vyhýbám obloukem :DD Pak jedeme domů, na oběd a až se Natt vrátí ze svých au-pair povinností pojedeme ještě do Andoveru něco pozařídit a pak???


 Pak se uvidí.. tudíž pokračování příště :))

7 komentářů:

nat řekl(a)...

jeeeezis blog fakt XDDDDDDDDDD

zatim se drzime az na jednu SNICKERS tycinku ale!!!

cassidy řekl(a)...

Skvělej report, pěkně podrobně všechno, těším se na další! Užij si Anglii! :))

Mary řekl(a)...

juuu:))

Unknown řekl(a)...

Nat: no právě! :DD

Cassidy: užíváme, co se jen dá a vůbec se mi odsud nechce :DD

Mary: :))

Spencie řekl(a)...

Luxus moc vam to slusi, ukazte co jste si koupili at jsem nastvana :DD

Unknown řekl(a)...

Spenci: a až ti ukážu co jsem ti koupila tak nebudeš na mě naštvaná? :DDD

Lucie van Koten řekl(a)...

Lucinko, Ty se máš! Úžasný výlet koukám. Doufám, že sem časem dáš ještě nějaké fotky, budu to tu sledovat pořád:-)

Užij si zbytek výletu a ať vám vyjde počasí:-)