pátek 25. května 2012

Vlasta musela být Japan

Švédové přijeli. Pro pochopení moje teta (mum sestra) žije se svojí rodinou ve Švédsku no a po smrti babičky (už 2 rok:( .. ) naše vztahy ochably. Jinak nebyl rok aniž bych za nima nebyla nebo oni tady. Měli jsme super vztah. S bratranci jsem vyrůstala a měla lepší vztah než s vlastní sestrou. Ale teď to skončilo. Moc mě to mrzelo. No a o víkendu měla teta sraz od základky a vzala s sebou Jakuba (mladší bratranec). Zavolala mi a řekla, že bychom se mohli sejít. Čekala jsem od toho hodně, ale tohle ne. Jako kdyby žádné dva roky nebyly a zase jsme to byly my, co si ze všeho děláme srandu, neustále se pošťuchujeme, vymýšlíme nesmysly a máme se fain. Opravdu jsem za to byla strašně moc vděčná. Doufám, že to už vydrží, protože mi opravdu všichni chybí.



No a samozřejmě, že si Jakub skoro nic nepamatuje, jak to tu vypadá, kam se dá jet na výlet, co je pěkné vidět, tak jsme jezdili po výletech. Přes víkend jsme toho stihli strašně moc navštívit. Vzala jsem ho na Kuks, do Babiččina údolí, na Náchodský zámek, a tak. Strašně ho bavilo řídit do těch zatáček všude. Prý sem určitě musí vzít Jennifer (přítelkyně). A můj zvyk všechno fotit komentoval, že Vlasta (babička) musela být z Japonska a že to mám po ní :DDDD Jen ten víkend strašně rychle utekl a už jsme se loučili. Ale tentokrát už to nebude trvat tak dlouho je zase vidět! <3 




6 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Nejsou ty dortíky z Úpice z cukrárny Edušky ? :)Jsou mi nějaké povědomé :D

Unknown řekl(a)...

přesně odtamtud a jsou nejlepší <33

Spencie řekl(a)...

Jsem ani netušila, že máš příbuzný ve Švédsku :O .. To je takový optimistický, že se bavíte jak dřív! :)

Lucie van Koten řekl(a)...

Krásný příběh. Nejdříve Anglie, teď Švédsko...taky bych si přála mít někde v zahraničí příbuzný, abych je mohla furt otravovat a jezdit tam na návštěvy:-)

Lucie van Koten řekl(a)...

Krásný příběh. Nejdříve Anglie, teď Švédsko...taky bych si přála mít někde v zahraničí příbuzný, abych je mohla furt otravovat a jezdit tam na návštěvy:-)

Unknown řekl(a)...

Spencie: no a zase seš o něco chytřejší :))
Luci: noo právě to tak taky dělám :DD