pondělí 7. května 2012

POTTEROMÁNIE!

Musím se o to podělit a informovat. Jak jsem byla s Natt v Londýně a fotily se u Waterloo stanice, tak mi jen tak říká: "hele Harry Potter na plakátu" a v tu chvíli jsem byla asi tak na 2 minuty v úplným transu.


Oni otevřeli tady kousek od Londýna ateliéry, kde je možný všechno vidět jako ve filmu!!! Můžete vidět na vlastní oči Bradavice, Brumbálovu pracovnu, Příčnou ulici, a vůbec všechno!! Vím, že to byla jen otázka času, kdy na to dojde řada, ale i tak mi to přijde neuvěřitelný a hned jsem musela všechno prostudovat.

                                 

Takže:
Poloha severně od Londýna viz plánek. Vstupné pro dospělého je sice hodně (28liber), ale pokud je člověk opravdu fanoušek, tak mu ty peníze za to stojí. Vstupenku musíte mít rezervovanou a potvrzenou do předu a přijít 20 minut před stanoveným časem. Parkování je zdarma. Může se uvnitř fotografovat, ale ne natáčet. A suvenýrů budou mít určitě nespočet. Jestli máte zájem pomůžou vám i najít nejvhodnější ubytování v okolí, což mi přijde super. Přidávám fotky z oficiálního webu Warner Bross Studio Tour London -> The making of Harry Potter. Další informace a fotky hledejte tam. Každopádně já už vím, kam při další návštěvě Anglie bezpodmínečně musím se jet podívat.







8 komentářů:

Spencie řekl(a)...

TO SI ZE MĚ DĚLÁŠ PRDEL ALE UŽ !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Spencie řekl(a)...

HOŠI!!! HOŠI! To není možný. Musim tam jet!

Unknown řekl(a)...

Andy: sem ti psala že umřeš :DDDDDDDDDDDDDD

Natalia řekl(a)...

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD WTF KLÁŠTER

Unknown řekl(a)...

Natt: seš taky kláštěr :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

nat řekl(a)...

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

cassidy řekl(a)...

ježiš to je super!! píšu si na seznam míst, kam se musím podívat, boží <33

Unknown řekl(a)...

Cass: přesně tak! :))